Rochia de ocazie cu nepotriveala la pachet in comanda mea de la Femme Luxe



Asa cum am mai vorbit in articolele precedente despre plăcerea mea de a face comanda de la Femme Luxe, atat de rau imi pare ca nu am nimerit produsele de data aceasta. In ultima mea comanda pe care am plasat-o pe site am avut asa: Sarafanul de jeans, top corset, set pantaloni si tricou, si cel de al patrulea produs, o rochie neagra de ocazie. Mi-a plăcut tare mult cand am vazut-o pe site. Nu am nicio rochie neagra in garderoba, de aceea am zis sa o pun in comanda. Stim cu toatele ca rochia neagra nu trebuie sa lipsească din garderoba niciunei fete. Este  piesa  ”save” din dressing care te scapa de momentul acela ”cu ce ma imbrac?”  Sincera sa fiu, singurul articol vestimentar din aceasta comanda care mi se potrivește perfect ,este setul cu pantaloni si tricou. 

Mi-as fi dorit mult ca rochița sa imi fie buna, mai ales ca  urmează sa particip la un eveniment, o ocazie speciala. Imi doream sa scap de alergatul prin magazine sa caut ceva de îmbrăcat. Eram sigura ca o voi purta.  Este mărimea  14, aceeași mărime pe care am ales-o la toate produsele. Insa aceasta e foarte larga la bust si umeri, fiind potrivita unei fete cu bust generos. Nu as  vrea nici sa o modific,deoarece i-as strica tot aspectul si are si o maneca,lucru care ar incurca cumva. 

Black One Shoulder Ruched Slinky Midi Dress-Savannah 





Ea este din material elastic,puțin cret in partea de jos,prinsa pe margini cu elastic. Vine cu un umăr  dezgolit si o maneca lunga de partea cealaltă. Are si un cordon la spate ce poate fi legat cu o funda ,in partea din fata. Produsul se găsește pe site la pretul de 18,99 Lire.  Cel mai probabil rochita o voi face cadou, asa cum am facut si cu corsetul roz despre care v-am povestit aici