Ce haine mi-am mai luat de la Femme Luxe

Bun găsit. 

A trecut o perioada buna de timp în care nu am mai fost foarte activa pe blogul meu.  Dupa aproximativ o luna de ultimul OOTD ,astăzi va arat cu drag doua articole vestimentare din ultima mea comanda de pe Femme Luxe . 

Am fost foarte entuziasmata de aceasta comanda, mai exact de un produs anume. Este vorba despre sarafanul  din denim cu nasturi. Îmi doream foarte mult o asemenea piesa vestimentara,asa ca nu am stat pe gânduri si am pus-o in coșul de comanda imediat. Pe langa acest sarafan am mai luat un set cu pantaloni si tricou, un corset si o rochie de ocazie. Astăzi voi scrie in acest articol despre sarafan dar si despre corsetul pink cu care am gafat. 


Mid Wash Denim Button Down Denim Dress-Perry 

Rochița este confecționata dintr-un denim de foarte buna calitate. Plusul acesteia este ca este foarte elastica. Datorita nasturilor pentru închidere,aceasta da un aspect cool si foarte trendy. Am ales măsura 14,inițial imi vine in partea de sus insa e mult prea scurta. Ma gândeam probabil ca as putea sa o port si cu un dres mat negru, ca sa nu mai fiu atât de dezgolita. Produsul costa in jur de 14 lire si se găsește in doua culori.O găsiți la categoria collections denim ,unde se mai găsesc si alte produse din denim.

Știți ca îmi place sa comand de pe Femme Luxe, produsele sunt de foarte buna calitate si coletele ajung la posta locala intr-un timp foarte scurt. Inca de la inceput,v-am recomandat acest magazin din Anglia ca fiind unul dintre cele mai serioase si calitative din afara tarii noastre. Important este ca se găsesc tot elul de varietăți de îmbrăcăminte si pentru toate bugetele. Măsurătorile se potrivesc de cele mai multe ori,așadar comand cu încredere. 



Neon Pink Corset 

Despre corsetul pink va spun ca a fost strict greșeala mea. Cautând produse pentru a-mi pune in comanda, voiam cu ardoare o pereche de jeansi scurti pe care ii văzusem într-o comanda anterioara.Am stat cu gândul la ei,si am zis ca mi-i voi cumpăra in următoarea comanda. Am dat peste ei si aici, insa nu am fost  atenta ca recomandarea era pentru corset,si nu pentru jeansi. Eu am ales produsul cu gandul ca am comandat jeansii, si când colo sa vad ca de fapt am corsetul roz. I-am făcut câteva poze sa va arat.Imi place materialul din care este confecționat, si cred ca poate fi purtata chiar si la plaja,in loc de sutien. Eu il voi oferi cadou unei fete foarte dragi care poarta genul acesta de topuri.Deci,se v-a bucura cu siguranță cineva de el. Produsul se găsește la categoria neon corsets si costa in jur de 10 lire. 


Atât în acest articol, in curând voi prezenta si rochița de ocazie despre care am spus mai sus. Abia aștept sa o port si sa v-o arat.