Summer beauty by BIODERMA

      Ce mai testezi Ana ? Ce produse ne mai recomanzi ? 

      Acestea de mai sus sunt intrebarile prietenelor mele , curioase ce produse mai folosesc. :) Stiindu-mă ca testez multe creme si produse de infrumusețare , le povestesc experiențele mele mereu , mă asculta si imi cer sfaturi pe aceasta tema .

      Ei bine , in postarea de astazi de pe blog am  BIODERMA ( facebook ) , o serie de produse pe care am inceput să le folosesc de aproximativ o luna .  Bioderma este un brand international care s-a pus pe picioare in anii 70 . Jean-Noel , farmacist-pionier , a  propus o abordare noua a dermato-cosmeticii cunoscand  si fiind ajutat de experti mondiali in biologie si dermatologie . A dezvoltat bravetele si a pus bazele filozofiei. 

       BIOlogie si DERMAtologie = BIODERMA . Toate inovatiile Bioderma incep cu pielea si nevoile acesteia . Cateva inovatii concretizate sunt din domeniul : pielii sensibile , al tenului gras , al pielii uscate ,al parului , si al regenerarii celulare . In 2001 se extinde  si international , prima reprezentanță avand-o in Italia . 

       Știti că v-am  mai scris despre intalnirea mea cu bloggeritele din Galati si Braila , din luna Martie , unde ne-am bucurat de o atmosfera frumoasa si de multe cadouri . Printre multele cadouașe , am avut si doua produse dermatocosmetice din gama Hydrabio de la Bioderma . 



         Este vorba de Crema hidratantă anti-îmbatranire cu SPF 30 si  Solutia micelara de curătare .


        Solutia micelara vine in bidonaș de 500 ml , ca sa imi ajunga aproape un sezon. :) O folosesc ori de cate ori simt nevoia că am tenul incarcat , chiar daca nu am machiaj pe fată. Tamponez cu o discheta demachiantă pe toata fata , gat si decolteu. Are parfum discret , lasa senzatia de prospetime instantaneu , curată improfunzime orice tip de machiaj si nu lasa pielea lipicioasa la final . Este recomandata pielii deshidratate sau sensibile. 


     Crema hidratantă anti-îmbătranire  cu SPF 30 , mi-a picat la țanc de cand a inceput caldura asta zdravănă . Dat fiind faptului ca traiesc la curte ,mai mereu sunt pe afară si  zilnic mă expun la razele soarelui dar si alti factori externi ,  insa aceasta cremă mă ajuta sa imi protejz tenul in totalitate . O folosesc dimineata pe fată si gat . Are consistență ușoara , nu lasa luciu pe fată , si se absoarbe imediat in piele. Are parfum  placut dar discret . De la prima aplicare dă senzatia aia de sănatate . Este foarte hidratantă si lasă pielea catifelata . Flaconul cu pompița , lucru care ma bucură pentru că face ca folosirea ei sa fie igienică .Poate fi folosita chiar si ca bază pentru machiaj . 


Aceste doua produse le folosesc deocamdată , un demachiant bun si o crema hidratanta la fel de buna , e tot ceea ce am nevoie pentru un ten curat si revigorat .

Asta am povestit si curioaselor ce m-au intrebat despre treaba cu testarile de produse , si au fost super incantate .  Daca vreti si voi sa le cumparati , le gasiti pe site Bioderma.ro 

Poate te intereseaza si : Apa micelara Green Lab 

Etichete: