Cosmetice Pure Stem de la Green Lab



Va salut cu drag!!!


Astazi am sa va povestesc in articol despre experienta mea cu produsele de ingrijire din gama Pure Stem de la Green Lab Cosmetics  . In primul rand trebuie sa stiti ca produsele contin in cea mai mare parte , materie prima naturala . Green Lab Cosmetics ne ofera  produse de cea mai inalta calitate , concepute pentru nevoile noastre dermatologice. Sunt fabricate in Romania folosind cele mai noi tehnologii din industria cosmetica, respectand normele de pe ambalaj.
 Haideti  sa va spun ce am primit si in ce mod le-am folosit.

           Vedeti aici un set de produse cosmetice , format din Crema de zi  si Apa Micelara.


M-a impresionat ambalajul in care  au fost produsele , cutiile cartonate, fin inscriptionate, cu aspect elegant si sofisticat. De asemenea recipientele au fost bine sigilate astfel incat sa nu se piarda din produs. 

Apa Micelara este prima pe care am folosit-o si sunt foarte bucuroasa. Mai ales ca pana acum utilizam demachiat obisnuit,care lasa  efect de incarcare a fetei si trebuia clatire imediata. Apa micelara am folosit-o inca din prima seara de cand am primit-o,pentru a-mi indeparta machiajul purtat toata ziua. Cu ajutorul unei dischete demachiante si cateva picaturi din apa minune , am reusit sa imi  curat tenul pana la ultima urma de fon de ten. Am folosit-o des in ultimile doua saptamani, senzatia este fres si nu incarca porii . Indeparteaza chiar si machiajul rezistent la apa. Nu contine materii prime provenite din uleiuri minerale sau parfumuri. Ajuta foarte mult la curatare,hidratare si calmare. Contine alantoina si  este potrivita tuturor tipurilor de ten.Continutul se gaseste in gramajul de 150 ml. Este bine sa o aplicati dimineata si seara,pentru a indeparta toate impuritatile  adunate din timpul zilei.



Crema de zi hidratanta si revitalizanta , cel de al doilea produs din set  pe care l-am folosit deodata cu apa micelara de mai sus. Crema este un puternic antioxidant care protejeaza longevitatea celulelor stem din piele, un proces care este asigurat de combinatia unica de celule stem vegetale  PhytoCellTec  Alp Rose , Reservatrol 98 % , Alantoina , Ulei din samburi de struguri , Vitamina E.  Dupa utilizarea regulata tenul meu este mult mai ferm, foarte luminos si curat. Consistenta cremei este una fluida,care intra foarte repede in piele ,  si ofera o catifelare pe care n-am mai intalnit-o . Se aplica pe pielea curata cu miscari circulare pe fata ,gat si decolteu.Se poate folosi pe toate tipurile de ten.Imi mai place si  modul igienic prin care se poate folosi crema , cu ajutorul acestui capac intact , prevazut doar cu un mic orificiu pentru a elimina crema.




Aceste doua cosmetice au intrat de indata in rutina mea zilnica , si am sa le folosesc intotdeauna. Cunoasteam doar cateva detalii despre acest brand de pe  pagina de FacebookGreenLabCosmetics , si cam atat ,  insa de cand am primit produsele am studiat cu atentie tot ce tine de  firma  lor de cosmeticale , procesele de  obtinere a materiilor prime s. a . m .d . Pe site gasiti toata gama de produse Pure Stem( crema de zi , crema de noapte , lapte demachiant , apa micelara)


Sper ca v-a placut articolul meu , si va mai astept cu altul nou  despre alte produse.


Etichete: