O nouă serie de haine achizitionate de pe Femme Luxe

 Salutare dragii mei! 




Curiosi de ce am mai cumparat de la Femme Luxe? Probabil ca v-ati obisnuit cu postarile mele gen OOTD, purtand cele mai noi tinute ale mele. De cateva luni bune tot comand imbracaminte de pe acest site. Incerc sa imi aleg haine cat mai comode si practice astfel incat sa se potriveasca cu stilul meu dar si in functie de activitatea pe care o am. Deseori port blugi si adidasi sau bascheti,dar si treninguri. Uneori mai pun si o camasa draguta,dar si aceea tot la jeans sau colant,si evident incaltari cu talpa joasa.

Vorbeam despre Femme Luxe si in articolele mele precedente,dar si despre cat de multe haine se gasesc pe acest site, calitatea acestora si timpul foarte scurt de livrare. Mai  multe detalii puteti citit aici.  Am mai scris intr-un articol referitor la acest magazin faptul ca aici se gasesc cei mai frumosi jeansi,acesta este parerea mea. Fapt pentru care in comanda de astazi mi-am mai cumparat o pereche. Desi mai am unii ca acestia de astazi, am vrut sa imi mai iau o pereche,singura diferanta fiint culoarea mai inchisa. Nici nu as  mai sti ce sa va spun despre Femme Luxe. Deja stiti din atatea postari cat este de laudat si se bucura de o foarte mare popularitate in randul magazinelor din strainatate. Este cunoscut pentru calitatea produselor si promtitudinea din punct de vedere al livrarii. 

-  am vazut ca mi se potriveste genul de jeans boyfriend asa ca nu am stat pe ganduri si am luat o pereche. Fara prea multe comentarii,imi vin ca turnati.Pretul lor este de 17,99 Lire. 
-  urmatorul produs este o camasa rosie dintr-un material foarte fin si placut la atingere. Are un imprimeu foarte interesant ,frumos si foarte vizibil. Nu am reusit sa o port,dar promit ca voi face update articolului si voi mai adauga imagini. Pretul acesteia este de 14,99 Lire.
- al treilea produs este un set format din doua piese. Este super frumos si tin sa spun ca l-am imbracat  de trei ori pana astazi. Este extrem de usor de purtat si asortat cu niste incaltari comode. Pretul acestui set este de 14,99 Lire. 
si ultimul produs din comanda ,sunt jeansii scurti pe care mi-i doream inca din a doua comanda pe care am dat-o. Nu am gasit atunci marimea mea pe stoc,insa acum au fost si imediat i-am pus in cos. Imi place design-ul lor foarte cool,au talia inalta, scurti in partea din fata si drepti in partea din spate. 

Toate articolele au masuratorile potrivite dimensiunilor mele si mi se potrivesc. Marimea pe care eu o aleg de obicei este  numarul 14. 





 

     


     


   

Cam atat din aceasta comanda. In curand revin cu alt articol si cu noi OOTD-uri.