Trening negru de la Femme Luxe



Bun gasit! 

O tinuta sport m-a facut sa ma simt astazi foarte relaxata si comoda. Am vrut sa va arat si voua noul trening pe care l-am achizitionat in cea de-a doua comanda de la Femme Luxe. 

De aceasta data , link-ul dedicat bloggerilor a avut o varietate mai mare de articole de imbracaminte. Asadar , am putut sa imi aleg si de aceasta data produse foarte frumoase,si m-am bucurat mult ca am gasit pe stoc marimile care mi se potrivesc. 

In aceasta comanda am ales doua perechi de jeansi, un set de vară cu bluza si pantaloni ,si un trening. 
 Am fost atat de incantata de toate produsele,si am asteptat coletul cu sufletul la gura. Acesta a ajuns la posta locala , in 13 zile de la plasare. Un timp bun dupa parerea mea, tinand cont ca produsele vin din Marea Britanie. 

Femme Luxe, este un magazin online cu imbracaminte pentru toate gusturile. Jeansi la moda, tricouri chic sau set-uri din doua piese, toate la super preturi. In acest sezon, cele mai frumoase costume de baie si produse de plaja se gasesc la mari reduceri pe site. 

Lasand deoparte vorba multa, sa va arat si primul produs din aceasta comanda pe care l-am purtat. 

Este vorba despre un trening casual de culoare neagra. Sunt din ce in ce mai pasionata de lucrurile lejere,ca si acestea sport in care sa ma pot misca,fara sa stau cu grija.Chiar si in prima comanda Femme Luxe, am avut un trening foarte dragut de culoare gri. 

Asadar,acesta este setul. Pe site il gasiti la categoria loungewearsets . Se gaseste intr-o varietate de 7 culori disponibile. Asa cum am mai spus si in articolele trecute, marimile de pe site se potrivesc cu masuratorile pe care le aveti. Asa ca este important sa va cunoasteti dimensiunile,pentru a comanda prousul potrivit. Al meu este marimea 12/14 ( M-L) . Produsul este din material elastic, putin lucios. PrEtul acestui set este de 18,99 Lire, pret redus de la 37,98,deci il gasiti cu 50 % reducere. 




 





Sper ca se observa bine calitatea si materialul setului. Eu am ales sa il port cu o pereche de adidasi rosii. Desi , se poate asorta si cu sanadale sport sau balerini. 
Abia astept sa va arat si celelalte produse. Pe curand ❤❤❤

Etichete: