Ținută sport Femme Luxe

 Bun gasit cu un nou articol. 

Astazi va arat cea de a doua tinuta de la Femme Luxe.  Am ales o zi in  care sa ma relaxez si in care sa ies din stresul acesta cotidian cel de toate zilele.  Asadar am, optat pentru o tinuta lejera, sport. Bine, aproape toate produsele pe care le-am luat in aceasta comanda sunt  lejere si sport. Dar acesta este u duo-piece de cate m-am indragostit cu adevarat. 

Un trening foarte chic si la moda. Este in mare trend acest model cu bluza scurta si pantalon cu talia inalta.Mi-am zis ca trebuie sa mi -l iau si eu , daca tot am avut ocazia. Asa ca nu am stat pe ganduri si am pus in cos si acest trening de culoare gri.  Materialul este de buna calitate si putin elastic. Se aseaza foarte bine pe corp si este moale la atingere. Bluza este cu maneca lunga si decolteu in forma V. Elastecul din zona taliei,pune accentul pe aceasta si dă ideea de talie de viespe.
 Pantalonii vin perfect pe mine si imi plac la nebunie. De obicei produsele de la Femme Luxe,se potrivesc masuratorilor pe care le avem cu cele din tabelul de pe site. De aceea orice piesa vestimentara iti v-a veni ca turnata. Eu am ales sa port bluza pentru poze cu un umar dezgolit. 

 Grey Crop Jumper Loungewear set-Deanna 




 

Eu am ales setul in marimea M-L. Produsul se gaseste in mai multe culori si marimi si costa 18,99 Lire.  

Pentru a afla cele mai noi oferte si colectii, puteti urmari si pagina de facebook femmeluxefinery 



Etichete: ,