Set din două piese Femmeluxe

❤ ❤ ❤

In cea de-a doua comanda de la Femme Luxe, am avut si acest  set pe care vi-l arat astazi. Il vazusem de nenumarate ori pe modelele de pe site,si ma minunam cate de bine se aseaza pe acestea. Curiozitatea si dorinta de a-l avea m-au impins sa il pun in comanda. 
Am stat cu sufletul la gura pana a ajuns comanda,pentru ca eram foarte curioasa sa descopar acest set din doua piese. Mi-a placut acest imprimeu cu carouri de la inceput, astfel incat in prima comanda am ales o fusta in carouri,insa din pacate nu mi s-a potrivit.

PS: Care ati mai cumparat fusta in carouri cu bretele pe care o gasiti aici , sa nu stati cu impresia ca este acelasi material. Materialul de la set este mult mai subtire față de cel al fustei. Asadar, puteti a il cumparati cu incredere ca veti putea sa il purtati si in sezonul cald. 
Astfel incat am ales si eu acest imprimeu de care sunt foarte bucuroasa. Mai ales ca imi vin ambele produse,perfect.  



 Set-ul este din material subtire si putin elastic, nu vine mulat pe corp si lasa pielea sa respire. Este foarte versatil si se poate asorta si cu alte piese vestimenare. Bluza este la baza gatului, putin scurta si cu maneca scurta larga. Are croi drep si are despicaturi in laterale.  Bluza am mai asortat-o si cu alti pantaloni,mai exact o pereche de jeansi superbi tot din aceasta comanda dar despre asta va voi vorbi maine intr-un nou articol.  


Pantalonii sunt foarte comozi au talia putin inalta ,buzunare adanci, si au lungimea putin deasupra gleznei. 






      Setul se gaseste pe site la pretul de     17,99 Lire la categoria loungewear set   .Inca se gaseste la acest pret foarte mic, tinanad cont ca pretul sau  initial este de 35,98 LIRE.   Sunt foarte multumita de aceste produse pe care le-am cumparat, atat de la prima comanda cat si de aceasta. In mare, magazinul Femmeluxe este unul dintre cele mai bune magazin straine, de unde mi-am achizitionat haine, poate cel mai bun dintre acestea. Pe langa calitatea hainelor, preturile sunt acceptabile iar livrarea se face in maximul 14 zile lucratoare. Desi la mine au venit coletele in maximul 10 zile. 

Va astept in curand si cu alte postari interesante. 
                                                                                                                                                                                                                       



Etichete: