Haine Femme Luxe -Fusta cu bretele si Rochie -

 Daca in articolele trecute am prezentat treningul si bluza neagra , astazi scriu despre ultimele doua produse din aceasta comanda. 
Incep cu rochia neagra. Ar fi de purtat in doua moduri, ori ca rochita,ori ca bluza.  Asadar, eu am purtat-o ca si rochita intr-una din zilele de saptamana trecuta. A fost o zi calduroasa si asta m-a influientat sa o port fara colanti sau blugi. totusi, in zilele racoroase o voi lua cu colanti, eu o vad ca pe o piesa vestimentara  2 in 1. De obicei port haine mai mari, ce tine de partea de sus. Si tot de aia am cumparat si aceasta bluza mai supradimensionata. Este croita la baza gatului,dreapta si cu maneci lungi. Eu o vad o bluza  save,pe sub care nu se vede nimic :D  Adica o poti purta in aproape orice situatie,mai putin la o petrecere eleganta . Stiti ca este la moda acest gen de imbracaminte cat mai larga si foarte comoda.  Rochia o puteti gasi la categoria dresses si costa doar 9,99 Lire. 

      
   
Si cea de a doua tinuta este pe placul meu, dar din pacate imi este foarte ,foarte stramta si scurta,asadar nu o pot purta . Tocmai din acest motiv nu ii fac postare separata,pentru ca nu prea am cum sa o arat.  
Este dintr-un material foarte calitativ si imprimeul de carouri ma fascineaza,imi aduce aminte putin de copilarie. Aveam in scoala generala un sarafan pe care l-am purtat la petrecerea sfarsitului de an, era asemanator acestei fuste cu bretele. 
Am facut totusi o poza sa va arat cum as fi asortat-o eu in cazul in care o luam la purtare. Cel mai sigur o voi oferi cadou unei persoane foarte dragi, de care se va bucura maxim. Sunt sigura de asta. O puteti gasi si voi la sectiunea pinafore dresses ,  in toate marimile,iar pretul ei este de 11,99 Lire. 


 Acestea au fost ultimele doua produse din prima comanda de la Femme Luxe. Ce parere aveti? V-a placut vreunul dintre produse? 

Etichete: ,