Hidratare intensă pentru ten și buze

În opinia mea , hidratarea pielii este foarte importanta in fiecare zi . Fie ca sunt in anotimpuri diferite , fiecare vine cu cate un factor negativ asupra pielii , necesitand astfel o ingriirea deosebita a ficarei părticică de pe corp . Eu de obicei , iarna imi hidratez foarte mult mainile mai apoi tenul .Primavara pun pret cel mai mult pe față , din cauza aparitiei primelor raze de soare mai puternice ,  mă bronzez foarte repede pe ten , asa ca protectia si hidratarea  este importantă . Vara , am nevoie de cea mai multa hidratare , avand in vedere că , corpul  este expus in proportie de 70 % la razele soarelui , si la alti factori externi  , atat fața , mainile si picioarele trebuiesc bine cremuite si hidratate . 


Curatare :

 Un  aspect important , tenul trebuie curatat zilnic de toate impuritatile acumulate din timpul zilei. Pentru asta am nevoie de un gel de curatare special  

Hidratare :

Este important ca pentru ten  sa aleg o crema mai speciala , sau un ser concentrat hidratant ,  bun si impotriva aparitiei ridurilor .

Peeling facial :

Si o masca faciala recomand macar o data pe saptamana , sau un scrub cu particule , care hidrateaza improfunzime si curata tot. 

Balsam de buze :

Este la fel de important in ingrijirea buzelor, si regenerarea lor.  Acesta este nelipsit din geanta mea ,si tot timpul am unul sau mai multe . 

Dupa ce ti-am scris un intreg ritual de ingrijire , acum sa iti prezint si cateva produse pe care te poti baza si cu care poti face toate cele de mai sus . Acestea se gasesc pe site-ul Trendline Cosmetic , si Jolie Cosmetics  , magazine online in care gasesti o gramada de cosmetice , parfumuri , uleiuri naturale pentru par si corp , dar si creme Tatoo . 

Gel de spalare cu sare din Marea Moarta 

- este delicat cu pielea , si il recomand  in primul rand persoanelor cu acnee sau puncte negre  cu folosire regulata . Eu am tot avut probleme de genul inca din adolescenta , si acest produs imi reduce vizibil  cosurile din barbie de la primele 2-3 aplicari . Ce este important , e ca nu contine nicun fel de alcool , coloranti sau parfum. Se potriveste oricarui tip de ten , testat dermatologic . 
Mod de folosire : imi spal tenul dimineata si seara , cu putina cantitate de produs ( cam o lingura ) , masez tenul usor cam 1-2 minute , apoi clatesc bine cu apa calduta . 
Rezultate : pielea ramane curată , făra pori , regenerata , luminoasa si elastica. Produsul nu imi usuca tenul . 





Capsule concentrate pentru ten matur Q10

Vorbeam mai sus despre protejarea tenului si despre cum sa evit aparitia ridurilor . Aceste  capsule cu ser activ si coenzima Q 10 , sunt puternic hidratannte , ofera elasticitate pielii mature si reduce ridurile . Capsula contine ser uleios , fără parfum .
Mod de folosire : tai capătul alungit al capsulei , si  distribui produsul pe fată si decolteu , prin masare usoara pana intra in piele .
Rezultate :  pielea ramane elastică , catifelata si extrem de placuta la atingere .Recomand utilizarea pe timp indelungat , pentru efecte vizibile 100 % , unde ridurile vor disparea . 


Masca faciala Peeling cu Căpșuni 

  Pentru mine , este prima masca peeling de care sunt extrem de multumita. Pe langa mirosul special pe care il are , este extrem de rafinată si are efecte rapide . Este in plic , suficienta cat pentru trei aplicări . 
Mod de folosire : o aplic pe ten , evitand zona de pe langa ochi si zona gurii . Se aplica pe pielea curata , cu degetele sau o pensula speciala .  Contine particule mici  care la aplicare sunt dure ( asta ajuta ca scrub-ul sa fie unul eficient) .O tin pe ten circa 15 minute , apoi clatesc cu apa calduta bine de tot . Eu o folosesc o data pe saptamana , dar este recomandata si de doua ori pe saptamana . Este compatibila cu toate tipurile de ten.
 Rezultate : ten curat , luminos , catifelat , regenerant si făra pori . 





Iti spuneam la incepuul articolului despre ingrijirea buzelor, indiferent de anotimp . Buzele au nevoie de hidratare si protectie  , ca sa nu ajunga sa fie crapate sau uscate . Aici am un balsam de buze de la Jolie Cosmetics care contine uleiuri 100 % naturale ( ulei de migdale dulci ,ulei de galbenele , ceară de albine ,ulei de cătina , vitamina E , si ulei esential de portocale . Rolul acestui balsam este sa previna aceste probleme , si sa grăbeasca vindecarea . Produsul este testat dermatologic. Are o aroma fructata si este usor de purtat pe buze . 





Toate produsele au fost primite in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap 2 din data de 10 Martie . Produsele au fost testate  intotalitate de mine , si parerea sincera mi-am exprimat-o in articolul de astazi . 

Ati mai aflat pana acum de Trendline Cosmetic ? 


Poate te intereseaza si alte  MĂSTI FACIALE sau un alt BALSAM DE BUZE ! 

Etichete: