Himalaya Herbals - drumul catre natura


Bine v-am gasit cu un nou articol,


Sunt adepta produselor ce au la baza ingrediente naturiste , fara substante chimice sau nocive . O sa vorbesc aici despre expeienta mea cu produsele Hymalaia ,  sponsor la Galati Beauty Swap , unde am participat.   Himalaya Herbals , un brand lansat in anul 1996 in SUA  renumit pentru produse naturiste pe baza de exracte din plante crescute organicin zone ferite de ierbicide si pesticide.Ofera o gama larga de produse naturiste de ce mai inalta calitate , tocmai de aceea , brand-ul ,  a devenit foarte popular cu extindere in peste 30 de tari.La noi in tara le avem cu ajutorul colaboratorului Bioportal , unde gasim peste 100 de produse de ingrijire . Acum e mult mai usor de comandat cu ajutorul   magazinului online Himalaya Herbals , unde gasiti promotii , vouchere cadou si premii. 
Despre produsele mele ,  va spun ca am avut Pasta de dinti  Complete Care, Sapun revigorant cu castravete si Balsam buze  hidratant.





Testarea a inceput in urma cu o saptamana  , timp suficient  in care am reusit sa imi formez o parere in legatura cu aceste produse. 



Despre sapun va spun ca este cu adevarat hidratant si revigorant , lasa pielea curata si catifelata. Are proprietati astrigente si elimina excesul de sebum. Castravetele revigoreaza iar cocosul hraneste si hidrateaza. Se foloseste pe pielea umeda fie pe ten sau intreg corpul.




Pasta de dinti este o minune , ofera efecte vizibile inca de la prima folosire ,  curata improfunzime si lasa un gust si un miros  placut gurii mult timp.  Este recomantata folosirea de doua ori pe zi ,  timp indelungat pentru un efect maxim de albire. Este recomandata si copiilor folosita in cantitate mica ( bob de mazare). Se periaza intreaga dantura cu miscari delicate aproximativ 2-3 minute. Contine doar ingrediente naturale.






Balsamul de buze , ma ajuta foarte mult in sezonul rece , buzele mele fiind predispuse la frig si vant , se usuca intantaneu. Folosesc de ceva perioada acest balsam cu putere mare de hidratare si chiar are efect. Contine uleiuri vegetale (ulei din germeni de grau si vitamina E),care catifeleaza , si ulei din seminte de morcov care protejeaza  buzele de razele uv daunatoare. Se gaseste sub forma de baton de 4,5 g.  Am pus si o fotografie  ca sa vedeti cum arata pe buze (natural fara pic de culoare).





Produsele le gasiti atat pe site cat si pe pagina de  facebook Himalaya Herbals . 










Etichete: