Cum am purtat cele doua perechi de jeans de la Femmeluxe


Bun gasit !



Doua tinute lejere,cu doua perechi de jeansi foarte confortabili si la moda. Acestea sunt ultimile produse despre care vreau sa va povestesc. Outfit-urile pe care le-am adoptat in ultimile zile au cuprins cele 4 produse din a doua comanda de la Femmeluxe

Recapitulez: trening negru , set carouri, jeans boyfriend, jeans skinny. Daca sunteti curiosi sa vedeti si celelalte produse puteti citi articolele AICI si AICI

Intotdeauna mi-au placut jeansii. Inca din liceu, era cea mai folosita piesa vestimentara din garderoba mea. Aveam cateva perechi,pe care le asortam cu tot felul de bluze,tricouri sau pulovere. 
In general ,jeansii sunt foarte versatili si pot fi combinati foarte usor. Ei bine, in ultimii 7 ani sa zic ,am acumulat cateva kilograme in plus, si am renuntat sa mai port jeans. Toat ce aveam i-am daruit si nu am mai cumparat nicio pereche. Mi se parea ca nu ma mai aranjeaza deloc, nicio pereche nu imi venea cat sa imi placa,si imi scoateu in evidenta toate formele neplacute. Poate ca aceasta era doar viziunea mea.
 La un moment dat acum 2 ani , am mers intr-un magazin si mi-am facut curaj sa probez o pereche de jeans gen boyfriend care sunt in mare voga. Atat de mare mi-a fost mirarea, ca am ramas placut surprinsa de cum veneau pe mine. Larguti, nu imi ieseau formele pe langa. I-am achizitionat si i-am tot purtat. Ii am si in prezent,dar parca imi mai trebuia o pereche,ca a inceput sa imi placa sa port din nou jeansi.  

Asa cum bine stiti, am dat o comanda la femmeluxe, si am fost tare fericita sa gasesc pe site jeansi. Si mai bine, erau si masura mea. Nu am stat pe ganduri si mi-am cumparat chiar doua perechi. 

De cum am primit coletul, am si imbracat prima pereche. Si am si facut o poza, doua. :) 

Prima pereche sunt jeansii boyfriend rupți. Ii vedeti si in poza  stanga sus.  Sunt cu talia inalta, si lungi putin deasupra gleznei. Sunt dintr-un denim subtire care nu strange pielea si nu irita. Sunt foarte moi la atingere. Eu i-am cumparat in marimea 14,adica  (M-L). Costa 19,99 Lire. 

 


Asa cum spuneam,pot fi asortati atat cu piese sport ,dar si cu camasa eleganta,sau un pantof cu toc. Poti obtine o tinuta lejera de zi, asa cum am accesorizat eu,cu sandale joase si tricou. Sau poti pune o camasa si pantofi cu toc pentru o seara in oras. 

Urmatoarea pereche sunt jeansii super skinny Sienna . Foarte netezi si cu talia inalta, alungesc picioarele si scoate formele in evidenta. Precizam mai sus ca nu imi placea sa imi arat formele nicidecum, insa in ultimul timp nu mai sunt atat de complexata si imi place sa port si haine mulate pe corp. Asadar,acesti blugi sunt potriviti corpului meu, zic eu. Imi mai aduna din latimea soldurilor si imi rotunjeste posteriorul. Are un detaliu dragut in partea de sus a taliei, un volanas,si o curea pentru fundă. Am ales sa ii asortez cu bluza de la setul pe care vi l-am prezentat astazi, si cu o pereche de botine cu toc.  Ai mei sunt in marimea 14,( M-L). Costa 19,99 Lire. 

                                                                                     

  
Acestea sunt ultimile produsele din comanda a doua FemmeLuxe. Daca doriti sa vedeti si mai multe modele de haine gasiti si la co ords .
Ce parere aveti,va plac alegerile mele? 



Etichete: