Magazinul ideal cu haine pentru toata familia -Kidlet-

Buna tuturor! 




Intru repede in a va povesti despre noua mea descoperire in materie de magazin de haine. Părerea mea este ca, ideea de a fi îmbrăcat frumos este foarte importanta deoarece asa ne exprimăm,prin haine. Fiecare articol de îmbrăcăminte pe care il purtam are o influenta asupra noastră,asupra starii de spirit. Așadar, bineînțeles fiecare dintre noi vom face cele mai bune alegeri la acest capitol, iar cand ne uitam in oglinda dorim sa vedem o imagine impecabila, nu-i asa? 

Zic sa omitem deocamdată aspectele acestea legate de îmbrăcăminte si sa ne preocupe gasirea unui magazin care ne ofera tot ce avem nevoie.  Personal ,sunt foarte activa atunci cand vine vorba de comenzi de la magazinele online de îmbrăcăminte. Si imi place sa descopar orice apare nou,sa vad noi colectii de haine atât pentru mine si soț dar si hăinuțe pentru copii

In alta ordine de idei, sa va vorbesc un pic despre magazinul meu care mi-a intrat la suflet. Zic asta pentru ca am oportunitatea sa imi cumpăr haine de brand-uri foarte cunoscute,la preturi foarte mici si pe care nu mi le permit in mod obișnuit. Știm cu totii cat costa produsele originale cum ar fi: o geaca Zara sau niste încălțări Adidas ,pot ajunge si la câteva sute de euro. Inca un plus al acestui magazin ,este ca ofera clientului  doar articole vestimentare produse noi cu sau fara eticheta, iar aspectul este ireproșabil.  Dupa multe pareri kidlet citite in ultima perioada pe retelele de socializare , m-a incantat si mai mult sa intru pe site sa vad cu ochii mei.  Hainele nu sunt ciuruite, aspect de vechi,fire trase sau croieli ciudate. Produsele sunt fix originalele din brand-uri renumite,doar ca aici le găsim de trei ori mai ieftine. 

Magazinul se numește KIDLET si il puteți accesa pe kidlet.ro

Este cel mai trendy magazin online unde se găsesc hăinuțe pentru copii dar si pentru adulti. Pe mine m-au incantat prima data hainele pentru baietei,pentru ca la asta m-am uitat prima data. Tind sa cred ca fac alegeri inspirate si sa ofer tot ce e mai bun băiețelului meu. Așadar , am de unde alege blugii pe care ii adora,sau vesta preferata. 
Exista o gama variata de haine si pentru fetite. Rochițe, sarafane, veste, cardigane,si accesorii, toate de calitate superioara haine outlet sau second-hand. Repet, in stare perfecta.  Veti gasi îmbrăcăminte pentru fiecare anotimp. 

Dragi mămici,dacă doriți sa aflați primele noutățile din magazinul Kidlet, va puteți abona la newsletter cu adresa de email. Si veti fi primele care vor vedea noile colecții,reduceri dar si surprize. 


Magazinul are o structura pe categorii de îmbrăcăminte, foarte usor de accesat, astfel încât veti vedea doar produsele pe care le-ati ales. 

Livrarea se face in 24 ore, iar transportul este gratuit la comenzi de peste 199 lei. La comenzile de sub 199 lei , taxa de transport v-a fi de 13 Lei.

Politica de retur este foarte interesanta, si nu am mai văzut la alte magazine. 100 de zile de retur, va vine sa credeți? 

Puteți alege cu încredere orice articol vestimentar,consultând in prealabil tabelul cu măsurători care este foarte explicit. 





Ce spuneti?  Cum ar fi sa va cumparati o pereche de blugi originali H&M cu 30 lei, cand ei costau 300 lei ? Suna tentant nu-i asa?  Magazinul Kidlet este o alegere foarte inspirata cu siguranta .


Etichete: