Tratament păr de la Triodeluxe Cosmetics


Inca mai testez produse primite la Galati Beauty Swap Secret Santa. Tin sa mulțumesc încă o data organizatoarei si sponsorilor. In aceasta editie am avut printre sponsori pe cei de la Triodeluxe Cosmetics. Cel mai frumos lucru a fost faptul ca ne-a oferit șansa de a alege un produs de pe site. Am fost bucuroasa , pentru ca îmi doream nespus de mult sa folosesc Tratamentul pentru par Bifazic cu Colagen si Acid Hialuronic .Asa ca l-am ales imediat . Cel mai mult imi place ca nu mai este nevoie de clătire după ce il folosesc. Alt avantaj ar fi ca il pot folosi si pe parul umed si pe parul uscat. Al avantaj este ca acest tratament funcționează in doua faze. Produsul se imprima practic in firul de par cel mai afectat, asta cu ajutorul proteinelor din colagen, in timp ce acidul hialuronic hidratează improfunzime parul redându-i elasticitatea. 

Ingrediente : Keratina,Colagen,Shea si Acid Hialuronic (efect Botox)

 De ce l-am ales? parul meu este mediu spre lung si blond. Blondul se întreține foarte greu si de cele mai multe ori este uscat. Așadar, daca vreau o culoare plăcuta si un par fin trebuie sa folosesc un tratament ca sa ma ajute sa-l mențin. 

Stiti de ședințele acelea costisitoare care se fac mai nou in saloane , cu Botox in firul de par? Ei bine cam asa acționează si tratamentul despre care vă vorbesc aici, numai ca este mult mai ușor de folosit si nu este foarte costisitor.

Cum il folosesc?  simplu,spăl parul asa cum am obișnuit, absorb excesul de apa cu un prosop si mai apoi pufui de câteva ori acest produs. Dupa care pieptăn si il las sa se usuce in voie. Am respectat intru totul instrucțiunile .Pe langa faptul ca se piaptăna extrem de usor , miroase si foarte placut. Parul meu ramane moale exact cum il aveam cand eram adolescenta,inainte sa incep sa ii pun tot felul de vopseluri.  

Daca intrati pe site Triodeluxe.ro , veti oserva ca produsul este divizat in doua culori. La suprafața este alb iar restul produsului este violet. Insa eu , am avut instinctul sa il agit înainte sa ii fac poza,asa ca arata mai mult alb decat cum trebuie. Si dureaza ceva pana se va vedea separarea . Dar asta e,asa il prezint :) Dar pe site il vedeti sigur in culorile sale normale , intrati acolo. Tratamentul face parte  din gama ANIAN si vine in sticla cu atomizor de 400 ml. Pretul lui este de 52,00 Lei. 

Tratamentul il recomand tuturor tipurilor de par . 

Voi ati folosit Tratament par Bifazic cu Colagen si Acid Hialuronic? Sau alte produse de la Triodeluxe Cosmetics?



Etichete: