Review produse Xlear

Ciao bellisimas ;) 

Astăzi , o noua zi un nou articol. Produsele despre care vă voi vorbi in acest articol, sunt noi pe măsuța mea de cosmetice. Vin de la brand-ul Xlear . Cu acestea am facut cunoștință in cadrul ediției cu numărul 4 Galati BeautySwap. Xlear este expertul in Xylitol . Toate produsele din aceasta marca au in comun XYLITOLUL.

Ce este acest Xylitol? este o substanta cristalina alba asemanatoare zaharului si  este dulce. Acesta este un alcool natural de zahar gasit in multe fructe si legume. Xylitolul a fost cercetat timp de 40 de ani cu mii de studii medicale care confirma eficacitatea sa. 

Xlear Romania distribuie exclusiv pe piata romaneasca producatorul Xlear Inc.S.U.A liderul mondial in fabricarea produselor pe baza de xylitol.

Sa revin la ce am primit eu, si sa va spun cate ceva despre fiecare produs in parte. 





Am asa: pastă de dinti mentolată, spary nazal si gumă de mestecat cu scortisoară.

Pata de dinti mentolata Spry , aceasta gamă Spry pune accent pe cele mai bune ingrediente folosite la pastele de dinți pentru a rezulta un produs sănătos si natural. Nu conține parabeni sau sorbitol. Acesta pasta de dinti nu conține fluor . Sunt introduse noi ingrediente pentru a face produsul mult mai eficient, cum ar fi : extractul de afine,zincul,erythritolul. Pentru mine periajul dinților este foarte important. Aceasta procedura este necesara dimineața si seara.Aceasta pasta de dinti face spuma fina si are un gust plăcut. Acest produs este bogat in xylitol si Aloe pentru o curățare perfecta si calmarea vechilor iritații ale gingiilor.

Gumă de mestecat Spry cu scorțișoară , a fost o nebunie pe cerul gurii. Nici nu am plecat de la eveniment si deja erau lipsa gumițele din folie. Organizatoarea ne-a sugerat sa ne aruncam un ochi in punguta de la Xlear pentru ca avem gume delicioase pentru reîmprospătare. Aroma de scorțișoara m-a cucerit imediat. Aici m-a nimerit pentru ca imi place tare mult. La început când am gustat guma ,mi se părea ca are aroma de migdale(pe care nu le înghit deloc), apoi pe parcurs am descoperit ca de fapt miroase a scorțișoara si putina mentă .Produsul este îndulcit 100% natural cu xylitol. Acestea conțin guma arabica,ulei de scorțișoara naturala,carbonat de calciu,glicerina vegetala.  Au fost grozave gumele , si trebuie sa le încercați si sa aveți tot timpul o folie in geanta , in mașina,oriunde. 

Flaconul cu decongestionazant picături nu l-am folosit. Nu am avut aproape  deloc probleme cu nasul , sau respirația, asa ca l-am oferit unei peroane din familie . Acesta face tratamente si spălături nazale cu apa sărata și tot felul de picături, asa ca s-a bucurat la primirea flaconului. Acest produs zice ca decongestionează căile nazale in mod natural , si reduce inflamația mucoasei. 

Aceste produse le gasiti pe site-ul Xlear.ro . Acolo puteți vizualiza si multe alte produse naturale pentru îngrijire , chiar si pentru copii. 

Daca ati folosit ceva de la acest brand imi puteti scrie. Pe curand !

Etichete: