Noutăți în cosmeticele mele -Lambre-

   Buna tuturor ! 

   Incep cu recenziile produselor primite la galatibeautyswap4 . 
Zilele trecute am avut norocul sa primesc un cadou dragut de la Lambre . Cum unele produse necesita timp de folosire ca sa iti dai seama de efectele lor , eu am început cu acestea care nu necesita o perioada îndelungata de testare , ci sunt suficiente cateva zile. 
Cunoșteam brand-ul de pe internet , si de la cunoștințele mele bloggerite care au mai folosit. Despre produsele Lambre am auzit numai lucruri de bine si multe feedback-uri pozitive . Imi doream cu ardoare sa folosesc un produs de aici.Este un brand de origine franceză , care prinde foarte bine si la noi in România. 
Lambre Romania , reprezinta un magazin online cu produse cosmetice si parfumuri fabricate in Franta . Produsele pe care eu le detin , sunt din categoria de cosmetice pentru față . Cele doua sunt Ulei facial anti aging si Illume Primer .



   Ulei facial anti aging pentru ten uscat

Am fost incantata sa aflu ca Lambre este sponsor la evenimentul nostru de blogging . Primul produs cu care am început a fost uleiul de față. Ambalajul glamuros te cucerește de la prima vedere . Este prevazut cu pipeta ,astfel aplicarea sa devine mult mai ușoara si igienica.Dupa o zi lunga cum a fost cea de Duminica trecuta , aveam nevoie ca seara mea sa se încheie cu relax .Tenul meu a fost supus celor mai multi factori externi ,adica si ploaie , frig ,vant, tenul a fost predispus uscării si pielea mea avea nevoie de un răsfăț.   Dupa demachierea obișnuita de seară , mi-am clatit tenul cu apa si am aplicat câteva picături din acest ulei magic. Are un parfum deosebit , cu iz de relaxare. Mi-am masat tenul usor pana ce produsul a intrat in piele.  Uleiul este îmbunătățit cu macadamia , ulei de argan ,migdale,tsubaki,struguri si vitamina E . Eu am preferat sa il folosesc seară de seară , pentru ca tenul nu mai este expus si se odihneste mai bine, iar produsul isi face treaba corect.Pielea ramane foarte hidratanta si catifelata .




Primer Illume, are un conținut superb sidefat , insa este intr-o nuanță întunecată si imi pare asa de rau. Este inchis pentru tenul meu , mult prea bronzat ca sa ii zic asa . Probabil il pot utiliza doar la conturare. Am încercat sa il folosesc ca si primer , asa cum ii e rolul. Nuanța rezultata a pielii era mai închisa decât de obicei, asa incat am decis sa il folosesc decat pe osul pomeților ,mandibula si lateralele frunții. 

Voi ce produse ati folosit de la Lambre? Astept si recomandările vostre in comentarii. 

Etichete: