Cărțile pentru copii, un cadou ideal de sărbători - Editura Casa -

Buna tuturor !

De azi,îmi fac curaj si încep sa scriu recenzii despre niste cărți speciale ✌. Este prima data cand postez ceva la aceasta categorie. Ma bucur ca am avut pentru inceput niște carti motivaționale as putea sa le spun. Este vorba despre două carti pentru copii de la Editura Casa,pe care le-am răsfoit de nenumărate ori împreuna cu Patrick . Aceste cărti sunt dedicate copiilor cu vârsta cuprinsă intre   2-4 ani si fac parte din Colecția Junior . Se folosesc imagini constructive si texte dedicate acestei categorii de vârsta . Este vorba despre emoție pură,furie,veselie dar si dorința de evoluție si perseverență.Am fost impresionată de aspectul cărților,atat in exterior cat si in interior. Acestea sunt din material cartonat  gros,care ofera oareșice siguranța,schimbare precisa a paginilor dar si rezistente in timp .



Acestea de mai sus sunt cele doua cărți despre care voi oferi detalii .  ”Speriat, furios sau vesel” si ”Tot ce pot face eu ” .

Nu am avut pana acum carti pentru copii,decât 2-3 cu imagini pentru colorat . De acesta data,am avut ocazia sa citesc si sa descopar aceste minunații pentru cei mici . 
Acestea vă spun sincer ca vor fi de mare ajutor oricărei mămici  care dorește sa imbogațeasca cumva cunoștințele copilului .  Aceste carti sunt foarte educative, si cu siguranța vor fi plăcute de copii . Prin faptul ca se gasesc imagini cu diverse activități ale copilului,cred ca acest lucru devine motivant pentru piticii care le vad. Să vă spun un exemplu cu copilul meu si o imagine din carte .  In cartea Speriat , furios sau vesel  ,in prima imagine copilul sta pe oliță,si cand deschid fereastra,acesta a umplut olița,deci a ramas foarte surprins si bucuros că a putut face un lucru nou. Cam asa a procedat si piticul meu,luându-se după imaginea din carte. ( din păcate nu a folosit olița) :)))  





Frica de ”necunoscut”, din nou este o mare emoție pentru copilași. Când merg intr-un loc de joaca nou,sau cand vad alti copii necunoscuti,le este ma greu sa se integreze in gașca . In imagini vedeți fetita căreia ii este teamă de integrarea in colectivitate,urmând totusi in cealaltă imagine,reușita ei si bucuria cu care se joaca . 


  



 Cu un bagaj mare de curaj,veselie si scapăt de temeri,sa trecem la joacă . 
In cartea Tot ce pot face eu ,se găsesc o sumedenie de idei de joaca . Țopăiala ,alergare,rostogolire,balansare,toate acestea pot fi făcute de copii intr-un loc de joaca.In aceasta carte sunt imagini colorate cu copii care fac diverse activități. Cum ar fi lucruri pe care deja le fac singuri , dar si cum pot fi ajutoare de nadejde in casă.








 In carte se mai găsește un joculeț interactiv numit ”Roata cifrelor ”. Este foarte frumos de jucat,astfel incat copiii trebuie sa asocieze animalele cu punctele de pe zaruri. Punctele de pe zaruri înseamna numărul animalelor . 




In imaginea mea,vedeți asociata culoarea roz -porcușorul roz -unui punct pe zar . Una bucata porcușor roz :) 
 Dupa cum vedeți in imaginea de mai sus,sunt câteva corpuri geometrice sub forma de balon ( cerc ) ,  pătrat sau triunghi . Acestea pot fi recunoscute cu ușurința de către copilași,cu un pic de ajutor din partea mămicilor. Toate imaginile sunt captivante si sunt prezentate intr-o ordine uimitoare, in asa fel încât copiilor sa le fie foarte ușor de văzut . 

Concluzia mea este ca , aceste cărticele au rolul de a dezvolta rapid imaginația copiilor. Prin aceste activități , copii isi dezvolta viziunea , atenția dar si să respecte anumite reguli asupra jocului in echipa . 

Acesta au fost recomandările mele de început . Si încă ceva,pana pe 25 Decembrie,Editura Casa  oferă reduceri generoase la cărți .O perioada extrem de plăcută acum in prag de sărbători,pentru a cumpăra cartea perfecta pentru cei dragi :)