Dermatocosmetice originale Pell Amar

Salutare tuturor ! 
❤❤❤

   Dupa testarea indelungata a multor produse primite la Galati Beauty Swap 3 , astazi a venit randul si produselor mele de la Pell Amar. Despre acest brand nu am mai auzit pana ce am primit sacosica cu produse . Sponsor al evenimentului nostru , acesta a oferit fiecarei participante , trei produse originale . Eu am avut o pasta de dinti cu anason , un gel peeling pentru ten si o masca de fată.  Odata inceputa testarea cu cele trei produse , pasta de dinti a fost magnifică si de foarte mare efect . Produsele Pell Amar sunt foarte bogate in săruri extrase din apele sarate românesti .
   O calitate sigură a acestor produse , este faptul ca au rol antialergic .Principiul activ este  extrasul pur de nămol. Se spune că produsele Pell Amar sunt facute ca sa rezolve  , ci nu ca sa astupe eventualele probleme de sanatate ale pielii . 
Gamele Pell Amar sunt dedicate special fiecarei afectiuni ale pielii , pentru a trata si a ingriji ,folosind beneficiile nămolului  sapropelic . 

   Aceste game sunt : AMINOPOWER , ADVANCED CONCEPT , BIO ACTIVE S

   Produsele mele fac parte din  gamele Bio Active S , Oral Care si AminoPower .



   Pasta de dinti  cu anason fara fluor 

- intr-un tub de 50 ml , aceasta pastă de dinti este printre prefetatele mele . De la prima folosire am vazut ca este speciala față de cele obisnuite . Este foarte sărata . Remineralizeză dintii , curață si improspateaza si lasa dintii curati si albi . Aceste efecte sunt vizibile inca de la prima folosire. Este indicata persoanelor alergice la pasta de dinti mentolata .  Are formula fara fluor , nu lezează gingiile sau smaltul dintilor . Pasta de dinti o folositi zilnic  de doua ori pe zi , si efectele pozitive nu vor inceta sa apară .



   Gel peeling Bio Active S Acne 


- acest gel este foarte potrivit tenului mixt - gras . Tenul meu este gras , deci mă ajuta foarte tare . Eu imi fac peeling o data pe saptamana , de obicei Miercurea . Produsul il aplic pe ten , masez foarte bine si dupa 5 minute clatesc cu apa calduta . Eu mai am si acnee asa că acesta mă ajuta si la aceasta problemă.  Este un bun calmant si vindecator . Calmeaza iritatiile , previne dezvoltarea eruptiilor cutanate si vindecă . Imi place tare mult ca exfoliaza improfunzime iar la atingere pielea se simte  curata , netedă si sănătoasă .

   Masca de față

- aceasta masca de fata tratament , este foarte buna pentru calmarea tenului . Estompeaza petele pigmentare si reface tesuturile seboreice si acneice . Din nou este speciala si de ajutor pentru tenul meu . Spune ca reduce urmele vechi de cicatrici acneice. Acesta masca este potrivita tuturor tipurilor de ten , acest lucru datorandu-se ingredientelor pe care le are . Aceasta se aplica pe ten si decolteu, curatate in prealabil . Dupa 15-20 de minute , masca se  indepartează cu o discheta demachiantă .Are continut mare de saruri minerale ce ajuta la refacerea rezervei de energetice a pielii stresate . Complexul natural cu extract din salcie , are efect antiseboreic si antiacneic .

Aceste produse le puteti comanda si voi pe site-ul Pell Amar.ro 


Etichete: