Îngrijire & răsfăț - produse Caress Society


Aceste produse din imagine le-am folosit pentru prima data  si vă voi povesti astazi despre ele.  Este vorba despre un tub vopsea cu henna pentru sprancene Renovital si o apa micelară cu extract din  lapte de capră de la Vellie Cosmetics.

 Caress Society a fost unul dintre sponsorii evenimentului la care am participat in luna August ( galatibeautyswap 3) .  Dupa ce am primit draguta sacosica cu cele doua produse , am descoperit si aceste produse cosmetice de care sunt foarte multumita. Țin sa multumesc si acestei firme pentru frumoasele cadouri si pentru ca ne-au fost alaturi .

Caress Society - îngrijire & răsfăț

Henna vopsea pentru sprâncene de la Renovital 

 Sincer , am fost uimita sa vad acest produs pentru sprancene. De obicei nu folosesc nuantator pentru sprancene , ci le port foarte natural. Uneori mai pun un pic de fard de un maroniu deschis deoarece eu am sprâncenele deschise la culoare si sunt blondă. Nu agreez acele chipuri cu par blond si sprâncenele colorate cu negru :D . Revin la henna Renovital care este ambalata super dragut , intr-o cutie eleganta cu un aer prețios . Este foarte usor de folosit datorita aplicatorului in forma de lacrima . Nu trebuie sa va faceti griji in legatura cu oxidantul pe care il contine. Acesta este unul ușor ce nu irita sau lasă vreo afectiune alergica. Aceasta se aplica pe sprancene in cantitatea pe care o doreste fiecare , poate fi un strat mai gros ori mai subtire. Timpul de asteptare a rezultatului variaza intre 3  -10 minute. Mai apoi se indeparteaza cu o discheta uscata. 



Apa Micelară cu extract din lapte de capră de la Vellie Cosmetics




Această sticlă generoasă de 400 ml a fost ajutorul meu de nadejde toata luna August , dar cu sigurantă va fi si in perioada urmatoare . Demachierea este foarte importanta in orice ritual de frumusete . Este primul pas catre un ten curat si luminat , asa ca eu personal țin cu strictețe de acesta. Am tot incercat diverse demachiante , insă pe acesta nu l-am incercat niciodata. Am fost curioasa ce fel o fi cu contiutul extractului din lapte de capră. M-am convins ca e super eficienta , curată delicat pielea dar si ochii , fără a provoca usturime. Eu o folosesc  dimineata si seara. Nu este nevoie sa mai clatesc tenul cu apă dupa ce ma demachiez cu aceasta apă micelara.  Pielea nu ramane aspră si nici lipicioasă . Apa micelara cu extract din lapte de caprășț contine acid hialuronic ,celule stem din magnolie , extract din lapte de capră si panthenol.

Aceste doua produse se gasesc in lanțul de magazine DM din tară, pe www.caresssociety.ro dar si www.emag.ro . Pentru noutati despre produse puteti urmari pagina oficiala de facebook Caress Society 



Etichete: