Bunătăți de toamnă - Gogoșari în sos -

 Bine ati revenit pe blogul meu !
   
 Dupa cum bine stiti , pe blogul meu majoritatea articolelor scrise sunt despre  frumusete si ingrijire a pielii dar si modă si prezentari OOTD . Pe langa toate aceste prezentari , mai am o mica pasiune ascunsa de care m-am cam descotorosit in ultima vreme . Aceasta este gătitul . De fapt cand ma apuc sa gatesc cate un desert sau o mancare mai sofisticata , imi spun ca o sa scriu pe blog despre acest preparat , insa uit de fiecare data sa fac poze , si o las balta. De data aceasta am stat cu telefonul in buzunar si am pozat cate ceva din preparat. Bine , nici acum nu am facut pozele de la inceput , că era gata gata sa uit :)
  Este vorba despre o reteta pentru iarna  cu gogosari . In primul rand vă spun ca sunt innebunita dupa acesti gogosari in sos si imi iese reteta perfect . In al doilea rand vă spun ca este a doua oara cand fac aceasta reteta in ultimele 2 luni . De ce oare ??? Pentru ca s-au terminat :) Va spun că sunt deliciosi la friptură , pe piure , cu cartofi prajiti , si mai ales cu pizza . 

  Nu mai lungesc cu teoria si vă las si voua reteta . 

➤ 25 gogoşari foarte copţi,

➤400 ml ulei  
➤400 ml oțet
➤400 gr zahăr 
➤400 gr bulion Sultan 
➤sare dupa gust 
➤boabe piper 
➤boabe muştar 



Gogoşarii se spală foarte bine si se curată de seminţe . Apoi se taie fâşii subtiri , se mai spala intr-o apa si se pun la scurs . Intr-o oală inalta se pun toate ingredientele de mai sus si se amesteca continuu . Atunci cand compozitia fierbe , se pune un sfert din gogoşarii taiati felii. Se lasa in compozitie circa 3 , 4 minute , pana se inmoaie putin. Se scot intr-un alt vas. Asa se procedeaza pana terminam gogoşarii . Este foarte important să tinem cont de cantitatile ingredientelor , altfel se poate să nu iasa cum trebuie sosul gogoşarilor .  Dupa ce am terminat cu toti gogoşarii , ii punem in borcane  si turnam sosul peste ei . Consistenţa sosului trebuie sa fie asemanatoare ketchup-ului . Se capseaza bine capacele si se pun la fiert . Din momentul in care a inceput a clocotească , mai lasam pe foc inca 20 de minute. Stingem focul si lăsam să se raceasca pana a doua zi.






     


 Din aceasta compozitie ies aproximativ 15 borcane de 400 grame cu gogoşari in sos .  Sper ca v-a impresionat reteta mea si poate o veti incerca. Inca un lucru grozav este ca nu se fac greu deloc.  Spor la treaba ! ❤❤❤