Uleiurile esențiale si beneficiile lor - elixirul frumuseții -

   Despre uleiurile esentiale de la Arboria Plant v-am mai povestit si in alt articol scris pe blog . Il puteti gasi  AICI  daca doriti mult mai multe informatii si daca va intereseaza parerea  mea despre ele . Cum spuneam intr-un articol precedent , inca testez produse primite la Galati Beauty Swap 3 . Tot ce am avut de testat si care a necesitat timp mai scurt pentru a vedea anumite efecte , aproape le-am terminat  . Cateva produse au nevoie de aproximativ 2 pana la 3 luni chiar ca sa observ schimbari sau efecte .  In articolul de aici , o sa prezint doua mărci de uleiuri esentiale si uleiuri orgnice. Despre Arboria Plant am mai auzit si am folosit . 
  O alta marcă de uleiuri se numeste Mayam . Despre aceasta am auzit acum cand am primit produsele la eveniment. Elemental este site-ul care comecializeaza aceste uleiuri, dar si altele . 

 Pot să spun că nu mă satur niciodata să miros si să gust chiar , uleiul de cocos organic de la Arboria . Este cel mai  cel ulei , care poate fi folosit atat pentru nevoile in zona aceasta terapeutica , dar si ca un cosmetic de nota 10 . Este cel mai hidratant ulei cosmetic pe care l-am folosit. Cel mai des il folosesc pe buze , coate si genunchi . Este super bun pentru masaj  , si ofera senzatie placuta de relaxare . 

   Sticluta asta mica de ulei esentia de Ylang-Ylang este grozava . Se potrivește perfect zicala ”esentele tari , se tin in sticlute mici ” , ;) . Asa cred si despre acest produs. Este foarte foarte parfumat , daca imbibi o batistă , sau un șervet cu acest ulei , dureaza o vesnicie . Eu am avut la un moment dat un carton parfumat de la o anumita firma de parfumuri , careia i s-a dus mirosul in cateva luni .
   Imi placea mult sa am o geanta parfumata .  De vreo 3 saptamani  am un șervet obisnuit imbibat cu acest ulei de yalng si miroase demential in geanta mea. Nu este nicio schimbare față de acum o lună aproape , este la fel de parfumat . 
   Zice ca imbunatateste starea de spirit si intareste sentimentul de bună dispozitie.
   Mai zice ca este eficient si la tratarea intepaturilor de insecte . 
   Inca un beneficiu ar mai fi că ajuta la dezvoltarea armoniei intr-un cuplu . 
   Este foarte relaxant sa stai in abur , daca pui cateva picaturi in cada cu apa calda si te relaxezi profund . 



   Despre produsele de care v-am spus ca sunt noi pentru mine , vă spun ca sunt naturale si se bazeaza pe elementele naturii . Pamant , Apa , Aer , Foc ,Timp .
Eu am doua produse Mayam care sunt comercializate de magazinul  online Elemental . O apa de albastrele , de care nu am avut si nu am mirosit niciodata , si un ulei de avocado despre care am auzit ca se pot face multe pe baza de frumusete si ingrijire . Despre apa de albastrele se spune ca atenueaza umflaturile si iritatiile ochilor .Acesta este un produs cosmetic organic natural.      Se foloseste pe pielea fragila predispusa la iritatii , tonifiaza tenul matur si il improspateaza. Se poate folosi ca atare cu comprese pe ochii iritati , sau in combinatie cu mai multe ape florale . Se aplica pe tenul proaspat curat .


Uleiul de avocado este cunoscut ca un elixir al frumusetii. Se foloseste pentru ten si par , avand ca principiu regenearea . Actioneaza impotriva imbatranirii pielii , sporeste confortul si ofera elasticitate pielii .Este foarte hranitor pentru par oferindu-i  stralucire si frumusete .Zice ca atenueaza cicatricile si vergeturile . Acest ulei poate fi folosit ca atare prin masare pe par sau piele. Mai poate fi integrat in diferite măsti in combinatie cu alte ingrediente .

Cam acestea au fost uleiurile pe care eu le-am mai folosit in ultima vreme. Voi folositi uleiuri esentiale? Sau integrate in retete  cu alte ingrediente? Lăsa-ti-mi in comentarii incercarile voastre.  ;)

Etichete: