Seruri si măști pentru ten - Trendline Cosmetic -

  

        In articolul de astazi , va scriu despre experienta mea cu mastile si concentratele faciale . Nu am obisnuit niciodata sa folosesc masti din comert , imi pareau scumpe si nici nu am tinut mortis vreodata sa imi cumpar , insa de aproximativ 6 luni  incoace am tot testat diverse masti pentru față de care am ramas placut surprinsa . Uneori imi preparam acasa cu ingrediente simple cum ar fi vestitele masti cu  ou , miere si lamaie , sau uleiuri esentiale. De la cel de-al doilea eveniment Galati Beauty Swap din Martie , am primit pentru prima data produse de la Trendline Cosmetic . Ei bine , de atunci am prins drag de aceste produse , atat eu cat si alte prietene si cunostinte ale mele , si parerile noastre pozitive au fost vizibile tuturor peroanelor interesate . De aceea , la cel de-al treilea eveniment beauty swap de la Galati care a fost la inceputul acestei luni ( 5 August ) , Trendline Cosmetic ( facebook ) a fost din nou  sponsor foarte generos . A oferit un saculeț dragut plin cu măsti faciale pentru diverse probleme ale tenului si seruri concentrate pentru aproape toate tipurile de ten . 


Este vorba despre 10 măsti faciale si 4 seturi de ser concentrat . 

      Măști 
   - mască cu caviar , perle si sampanie 
   - mască cu argila din marea moarta 
   - mască cu aloe vera 
   - mască peel-off 
   - mască hidratanta 
   - mască pentru ochi si buze 
   - mască anti puncte negre 
   - mască antirid pentru ten normal 
   - mască cleanskin 

     Concentrate   
   - concentrat pentru piele tânară 
   - concentrat lifring antirid 
   - concentrat anti -age pentru piele matură 
   - concentrat hidratant de noapte  
Toate aceste produse fac parte din gama Schaebens .


 Mască cu argilă din Marea Moartă prima masca folosita a fost cea cu argila, care este colorata in gri si este potrivita tipului meu de ten. Este minunta , curata , lasa pielea catifelata si lumineaza avand efect vizibil imediat dupa ce o curat de pe fată. Imi place mult ca pielea mea ramane mată si ferma, cu toate acestea , nu ramane uscata sau sa am senzatia aceea ca mă ține pielea, ca in alte cazuri . Am aplica-o cu degetele , in strat subtire si am asteptat 20 minute pana s-a uscat , apoi am clatit cu apa din abundenta . Am aplicat-o seara tarziu inainte de culcare .  Un plic ca acesta , este suficient pentru a aplica chiar si de 3 ori.



         Concentrat Perfect Skin  în dimineata urmatoare , am murit de nerabdare sa incerc capsulele concentrate din setul de culoare roz care sunt potrivite tipului de ten normal si tenului tânăr  . Aceste capsule sunt miraculoase , vă veti convinge fetele care le incercati :)  Daca observati contine particule aurii , stralucitoare , perlate , care lumineaza de la o singura aplicare si lasa urme de un sidef placut. Ca si consistenta este foarte usoara si intra repede in piele .Este geniala capsula asta daca o folosesti inainte sa aplici fondul de ten, pentru ca mie mi se pare ca ține mai bine pe față . 



Dupa cum vedeti am continuat folosirea acestor minunatii aplicandu-le dimineata . Dupa terminarea acestora , am continuat de ieri dimineata cu urmatorul set de capsule in plicul galben care promite numai lucruri bune. 

       Concentrat Lifting Antirid   acestea au o consistenta mai uleioasa si usor parfumată. O singură capsulă ajunge pentru a distribui produsul pe față si gât . Abia astept sa le folosesc in continuare si sa ma bucur dimineata cand ma trezesc si vad in oglinda tenul proaspat.








Acestea au o consistenta mai uleioasa si usor parfumată. O singură capsulă ajunge pentru a distribui produsul pe față si gât .


Mască pentru buze si ochi  am aplicat-o in jurul gurii in  jurul ochilor si pe pleoape , exact cum arata si in imaginea de pe ambalaj. Nu mai folosisem niciodata o astfel de masca si eram curioasa de ce v-a face . 


Aici am o parere mai putin pozitiva despre acest produs. Primul lucru ar fi  că la mine nu a avut niciun efect , adică pielea mea a ramas la fel ca si inainte de aplicare , si al doilea este că  abia am dat-o jos de pe față ...se intinde peste tot  si se curață un pic cam greu. Probabil pentru ca eu am folosit o discheta demachianta din vată mai putin calitativă de aceea s-a luat greu de pe ten . Plicul este impartit in 4 compartimente , unul fiind de ajuns pentru o aplicare corecta .






       Mască cu sampanie,caviar si perle , a fost ultima folosita chiar ieri seara. Imi place mirosul ei si sunt sigură ca miroase a vin alb. Contine particule stralucitoare , masca este fină la atingere si se distribuie usor pe ten.Are o consistenta si aspectul asemanatoare mierii , doar ca este un pic mai fluida si mai usoara. Se tine 20 minute pe ten apoi se clateste cu apa curata. Pielea ramane mată si totusi cateva particule stralucitoare discrete care lumineza frumos.

Daca vreti si voi sa incercati aceste produse  , intrati acum pe site trendlinecosmetic.ro si comandati imediat . 


Cam atat vă spun deocamdată despre produsele de la Trendline Cosmetic. In procent de 90 % sunt surprinsă placut de ceea ce am testat si de efectele finale. 
Voi ati folosit măsti sau concentrate ca acestea? 

Etichete: