Dermato-cosmetice Herbagen

   Astazi am sa iti prezint o noua gamă de produse dermato-cosmetice pentru toate tipurile de piele. Spun ”nouă” pentru că eu nu am mai auzit de aceste produse , desi dateaza pe piata de peste 20 de ani avand in spate compania Genmar Cosmetics .   Este o bucurie pentru mine ca am avut ocazia sa le incerc si să descopar si alte ingrediente in produs care ajuta la imbunatatirea aspectului pielii . Produsele Herbagen se regasesc in farmacii si magazine sub forma de : creme antirid , uleiuri pentru machiaj , demachiante , masti faciale ,geluri de dus , sampoane pentru par , si produse pentru plaja cu factori protectori UVA si UVB . 
   Că tot vorbeam la inceput de importanta  substantelor , aceste produse sunt foarte bogate in substante active cum ar fi  : celule stem , hexapeptide ,extract din melc , colagen marin , coenzima Q10 , uleiuri vegetale de argan , samburi de struguri ,macadamia , avocado ,uleiuri esentiale de ylang etc . Eu am aici o punguta frumoasa foc , cu trei recipiente la fel de frumos colorate. 


Acest dragut cadou l-am primit la Galati Beauty Swap 3 , unde am avut printre sponsori si Herbagen .

Ce contine? : apa bifazică , ulei de masaj pentru fata si par , gel pentru față exfoliant. 



 Gelul exfoliant pentru față , este puternic exfoliant datorita particulelor de exfoliatori celulozici , si elimina imediat impuritatile si senzatia de ten gras si si incarcat .Il aplici cu degetele  prin masare usoara si mai apoi clatesti cu apa caldută . 
Ulei masaj pentru față si corp , acest ulei este genial , nu atat de tare pentru ten , cat pentru firele de par. Il folosesc de doua ori pe saptamana pe varfurile mele deteriorate fara a fi nevoie de clatire . Are un parfum discret si nu afecteaza tenul deloc. Nu contine parabeni si parafine si ingredientele folosite sunt naturale . 

Apa micelară bifazică , o folosesc la indepartarea machiajului , dar si dimineata si seara pentru a curata tenul de eventualele impuritati . O aplic pe discheta , si curat atat tenul cat si gatul cu decolteul . Sunt bucuroasa ca este atat de eficienta si curata delicat , exact asa cum promite . Nu imi irita tenul si nu usuca. Curata foarte usor si machiajul rezistent la apa . 


Dupa folosirea acestor produse , tenul meu nu a suferit modificari , iritatii , edeme sau eruptii cutanate .Sunt produse ce contin ingrediente naturale ce sunt tolerate de toate tipurile te ten . 

Fiecare produs in parte variaza intre 15-24 Lei fiecare. Daca vrei sa iti comanzi si tu ,le gasesti pe site herbagen.ro , sau poti vizita shwroom-ul din Bucuresti ,Piata Victoriei . 

Etichete: