Ce produse am mai încercat pentru părul meu - Amargan , Regivero , Zenz , Naturiști -

   Dupa cum stiti imi place sa incerc orice produs care este nou pentru mine. Fie ca e un cosmetic pentru față ,un  produs pentru par sau orice altceva care implica ingrijirea . De o luna de zile am spre testare foarte multe produse , pe care incerc sa le imbin si sa le combin , astfel incat sa vad daca au rezultate.         Astazi voi scrie despre patru noi produse pentru păr ,pe care nu le-am mai incercat pana acum . Sunt o curioasa si gata de provocări noi .  Unele sunt de brand nou iesit pe piata , altele cu vechime , insa de care nu am stiut pană la acest moment.  Este vorba despre doau sampoane , un balsam de par si un ulei spray . 

   Am așa : - șampon impotriva caderii parului Regivero,
                 - șampon cu musetel pentru păr blond Naturiști
                 - balsam de păr organic Zenz ,
                 - ulei de par pentru protectie Amargan .


   Șamponul cu extract de musetel este special conceput pentru firele de păr blond. Are efect protector al culorii de blond  si inca unul foarte vizibil este ca ofera stralucire inca de la prima spalare . Miroase a natura . Eu il seman cu aroma ceaiului de musetel .  Are actiune antiseptica si lasa pielea capului curata si dezodorizantă . De obicei , imi spal parul de cel putin 2 ori pe saptamana . Acest șampon l-am  folosit o data pe săptamană , timp de 3 saptamani . Inca un lucru de stiut , nu este nevoie sa aplicati o cantitate mare de produs deoarece face spumă chiar si dintr-o lingurita de sampon . Acest produs il gasiti si voi pe site-ul  Naturiști.ro  . 

   După fiecare spalare folosesc mereu balsamul  organic de la Zenz
Acesta se aplica pe parul umed proaspat spalat si se lasa sa actioneze timp de 2 minute masand usor . Apoi se clateste parul cu apa curata din abundenta . Acest balsam vine in varianta mini de 250 ml ,cu numarul 05 si este perfect pentru bagajul de calatorie. Are un miros dulceag , dar discret. In cazul parului meu deteriorat , las balsamul sa actioneze mai mult timp .  Vedeti in poză , ca mai am si un micuț șamponel organic .Nu am apucat sa il folosesc eu , deoarece l-am oferit tatei pentru o scurta vacantă.  Doar ce l-am mirosit un pic si am pus pe piele. Miroase a natură si face spuma fină . Aceste produse sunt comercializate de Esteto , si le gasiti si voi pe site esteto.ro  . 


   Cel de al doilea șampon folosit, de fapt pe acesta pot spune ca il folosesc regulat de cand l-am primit . Am gama completă Regivero , dar deocamdata am inceput cu acest șampon impotriva căderii părului si lotiunea impotriva căderii părului . Acest Regivero este nou pe piață , si comercializează produse strict pentru ingrijirea parului . Aceste produse sunt concepute din ingrediente bine studiate , de calitate si foarte naturale. Spune ca efectele sale sunt dovedite clinic . Incerc sa imi dau seama dupa fiecare spalare daca se vede vreo schimbare. La inceput cam primele doua saptamani ( 4-6 spalari) , nu am observat nicio imbunatatire. Inca imi intra păr mult printre degete cand trecem mana prin el. Insa acum de cateva zile , nu mai gasesc atat de mult par in perie , si nici cand ma spal . Cred ca incepe sa isi facă efectul incet incet . Imi place mult parfumul său , care imi aduce aminte de un  parfum al tatei inca de demult. Miroase a parfum barbătesc.  Continuu folosirea si voi mai reveni cu impresii si in alte articole si postari pe social media . 


   Si ca să fie meniul complet , folosesc acest ulei pentru stralucire de la Amargan  .
Nu am mai folosit uleiuri pentru păr de foarte mult timp , si atunci cand foloseam o făceam cu placere de fiecare data. Asa am fost si acum surprinsa placut de cum am pus mana pe acest ulei de argan pentru păr . Cum spuneam , dupa ce termin cu spalatul si uscatul parului , aplic acest ulei pentru a-mi proteja firele de par .
    De obicei  in sezonul cald părul este predispus la uscare , din cauza soarelui , apei sărate , așa că am un motiv intemeiat sa folosesc cat mai des acest produs . Mai ales că am un par foarte rebel si greu de aranjat. Acesta se foloseste pulverizand pe parul uscat , eu il aplic doar pe varfuri  si pieptan obinuit. Este un produs non-gras si lasă un aspect catifelat si moale la atingere .Se usucă la aer in cateva minute si parul este gata protejat si stralucitor . 
   Eu l-am mai folosit in puf subțire si inainte sa imi coafez părul cu placa , pentru a-mi proteja părul termic. Produsul se gaseste pe amargan.ro



Deci , numai cuvinte frumoase am de spus despre aceste produse.  

Le cunoasteti ? 

Etichete: