Accesoriile dau finish-ul unei ținute

    După părerea mea , un outfit nu este complet daca nu ii adaugam un accesoriu. Poate fi vorba despre  o geantă , o esarfă  ori o bijuterie frumoasă . De curand am inceput sa caut si sa intreb despre accesoriile potrivite pentru a completa o ținuta , si asa am descoperit un nou magazin online de accesorii care se numeste Joolar . 
   Despre acest magazin  vă spun ca este nou integrat pe piată , unde 4 persoane hotarate au pus pe picioare aceasta afacere care prospera din ce in ce . 
    Este un magazin online frumos structurat , pe categorii si subcategorii cu multe multe accesorii . Toate materialele folosite la conceperea unei genti sunt de calitate si cele mai multe articole fiind din piele .

   Ce gasiti la Joolar ?

   Pe site-ul Joolar se gasesc produse pentru barbati , pentru femei dar si copii . Este vorba despre genti , rucsacuri de piele , esarfe , curele , portofele dar si brose si alte accesorii pentru par .

   Ce m-ar tenta pe mine sa cumpar de pe site acum ,este un rucsac .Pentru că in acest moment nu detin unul , imi plac tare mult modelele de aici si am tot vazut ca este in trend . Văd ca sunt foarte practice , usor de purtat si se asorteaza frumos atat tinutelor sport cat si celor casual , office . 

    In imaginea de mai jos vedeti unul dintre preferatele mele de pe site . Dupa cum ati mai vazut pe la mine , imi place culoarea asta de crem-roz prafuit sau cum o fi ea , de aceea mi-au fugit ochii la acest produs. Pare incapator , are multe compartimente , si are bretele ajustabile , lucru care il face extrem de comod si usor de purtat. 
Rucsacul din imagine costa 199 Lei . 


  Va mai arat si o geanta superba , peste care nu puteam sa trec si sa nu o vada toata lumea :))  Este minunata , foarte rotunda si cu imprimeu floral cu păsări . Ma incanta foarte mult forma ei si este unica prin acest detaliu . Are curea si maner , iar pretul acesteia este de 179 Lei .


     Ce alte accesorii să vă mai arat de pe site ? O pereche de ochelari de soare sigur vă vor incanta privirea . Desigur ca ochii nostri trebuiesc protejati de razele soarelui , ca si pielea de altfel. Pe derm folosim o crema , iar pe ochi o pereche de ochelari , nu-i asa ? Pe Joolar se gasesc zeci de perechi de ochelari de toate formele , dimensiunile si culorile posibile. De obicei nu dau foarte multi bani pe ochelarii de soare, in jur de maxim 50 Lei , mi se pare ok, asadar acest magazin este numai bun , pentru ca se gasesc preturi de la 27 lei / perechea de ochelari . Mi-au fugit ochii la cateva modele dragute ce s-ar potrivi si care sunt in trend. 

    Model Rocs ,colectia 2018  de culoare neagră si lentile cu protectie Uv 400 , perfecti pentru a tine la distanta razele soarelui cu pana la 400 nanometri. Costa 27, 30 Lei , si produsul vine ambalat in saculet de protectie . 



        Un alt model super dragut , pe culoare maro de data aceasta. Acest model ”ochi de pisica” , am observat ca este foarte purtabil in ultima vreme. Purtarea lor iti ofera si te face sa ai o atitudine de diva , chic si feminina . Modelul face parte tot din colectia 2018 , de asemenea cu valoarea de protectie UV 400 nanometri. Pretul acestor ochelari este de 41,30 Lei . Produsele protejeaza de razele UV in proportie de 100 % .


      Mă bucur mult ca am avut ocazia să scriu despre acest magazin de accesorii , si vă doresc spor la cumparaturi . 

Etichete: