Top 5 cele mai vizualizate articole

   Din lipsă de inspiratie pentru a scrie pe blog , astazi am luat un pic la mană toate postarile mele de pe blog . Asa ca o privie de ansamblu , am vazut că am la cateva articole un numar mare de vizualizari , pentru mine e mare lucru  in conditiile in care blogul meu nu este foarte cunoscut in online , sunt la inceput si nu am foarte multi cititori .  Dupa ce am facut eu aceasta descoperire , mi-a venit ideea să fac un articol cu cele mai bune articole ale mele , dintre toate postarile de pe blog . 
   Incerc sa fiu cat mai activă  si să scriu constant iar in viitorul apropiat intentionez sa  imi trec blogul pe domeniu propriu .  Cele mai bune articole ale mele fac parte din categoria de Fashion . Sa vă spun un secret ? ☺ Categoriile de fashion si beauty sunt preferatele mele ❤  

Voi incepe in ordine numerotarea de la locul 5 catre locul 1:=

Locul 5 . - articol cu rochia din denim  , care are 283 de vizualizari .  http://anamariazanfir.blogspot.com/2018/03/ootd-rochia-din-denimarticol.html

Locul 4 - articol despre bluza visinie si fusta cu imprimeu care a fost vedeta tinutei  , cu 332 de vizualizari . http://anamariazanfir.blogspot.com/2018/03/tinuta-noua-oodt-impreuna-cu-prietenii.html

Locul 3 - cu articol despre bluza din voal de culoare bej cu 590 de vizualizari .   http://anamariazanfir.blogspot.com/2017/09/haine-frumoase-cu-bani-putini.html

Locul 2 - il ocupă aticolul despre o pereche de blugi  care a strans 1002 vizualizari . http://anamariazanfir.blogspot.com/2015/02/noul-model-de-blugi.html

Locul 1 - este ocupat de articolul in care am prezentat rochia roz cu broderie aplicata , care a strans 1626 de vizualizari . http://anamariazanfir.blogspot.com/2017/05/rochie-cu-broderieposh-atelier.html


         
     
         



Magazin online DressHead.com

Un magazin online super drăgut isi face loc in articolul de azi. L-am descoperit acum ceva timp , mai exact o săptamana si vă spun că mă minunez mereu uitandu-ma la toate produsele pe care le are . De la top-uri , bluze , rochii , pantaloni , pană la accesorii si încaltaminte . Fiecare dintre ele au preturi imbatabile , plus că mai sunt zile in care poti cumpara un produs la doar 2 $ , sau chiar si cativa centi . Acum in sezonul cald aveti o gramada de variante sa alegeti hainute frumoase si colorate de pe acest site . Țin morțiș să il vedeti si voi , si de aceea vă las să descoperiți cele mai frumoase rochii mini pentru femei , dar si accesorii frumoase perfecte pentru o vacanta reusită . 


                Ce spuneti de aceste postări ?  Merită si mai multe vizualizari ? 

Etichete: