Review produse Malika Colors

   

   Buna ziua si bine ati revenit pe blogul meu !

   Astazi va scriu despre doua produse de infrumusetare  de la Malika Colors .

   Este vorba despre o  Pudra Iluminatoare si un Lac de unghii in nuanta Nude . 

   Cele doua produse le-am primit in cadrul evenimentului Galatibeautyswap2 .       Da , stiu ca v-am tot vorbit despre produse primite la acest eveniment , si inca mai am de aratat ;)  Dupa o perioada suficienta de testare a produselor , astazi a venit randul acestora sa  fie aratate si laudate , mai mult sau mai putin.  

Incep cu primul produs pe care l-am testat , si anume pudra . In primul rand spun ca se potriveste de minune in acest anotimp cu soare. Nu stiu cat de iluminatoare este aceasta pudra , mai degraba o vad ca pe o pudra bronzanta . Eu personal am folosit-o ca si blush , in strat foarte foarte fin . Adica , pensula cu foarte putin produs pe ea , si scuturata bine bine . In al doilea rand , eu am tenul foarte deschis si nu mi-as vedea pielea pudrata atat de inchis. Contine particule stralucitoare aurii si pigmenti maronii . Datorita acestor pigmenti  coloreaza puternic tenul , daca distribui produsul pe toata fata  intr-un strat mai gros . Concluzia mea  este ca , aceasta pudra se poate folosi doar pe pielea bronzata ( ca sa o scoata in evidenta ) , in strat subtire , ori pe post de blush . 




Despre lacul de unghii am de zis numai de bine . Lăsand deoparte faptul că stiam de aceste oje de la Malika cât de bune sunt , tare bucuroasă am  fost cand am vazut si nuanta pe care o am in pungută.  Culoarea Nude este printre preferatele mele , mai ales acesta perlat . Oja Malika face parte din colectia Spring 2018 . Sticluta cu produs este de 12 ml . Aplicată chiar si intr-un singur strat , oja este atat de specială si frumoasă , dar cel mai important , că este de durata . In imagine vedeti unghiile cu oja date intr-un singur strat . Recomandat este , ca oja sa fie folosita in doua straturi pentru nivelare perfecta .  



Sunt bucuroasă ca am avut ocazia sa testez aceste produse de la Malika Colors. ( facebook )

Voi ati folosit vrunul din produsele lor ? 

Etichete: