O nouă comandă de la Fashion Mia

După prima comanda primită de la Fashion Mia , cu haine si  poze frumoase cu articole si detalii , astăzi am plasat o a doua comanda pe acest site .  Dupa cum ati mai vazut in articolele precedente , toate hainutele sunt frumoase , de calitate si bune la pret. Un exemplu puteti vedea AICI . Din coletul trecut mai am o rochie rosie care imi v-a ajunge azi . Urmează sa imi fac o tinuta si sa v-o prezint in zilele urmatoare . Sper sa se mai schimbe vremea in bine , ca sa pot iesi la o sedinta foto . Pană atunci , sunt foarte incantata si abia astept sa va arat ceea ce mi-am comadat acum . Este vorba despre trei rochii de vară si o pereche de cercei  cu perlă . Toate sunt superbe si abia astept sa le primesc . 

Rochie Înflorată



Aceasta a fost prima mea alegere. O mai vazusem si la cumnata mea , si am zis ca imi place de mor si o vreau neapărat. Acum ca am avut ocazia , am fost foarte bucuroasă sa o iau . E super inflorata , cu aer văratec , culoarea e minunata , cu toate acestea pare a fi discreta . Abia astept sa vad cum o pot combina . Sunt sigura ca poate fi purtata si seara dar si ziua , atata timp cat este accesorizata cum trebuie . Dupa cum se vede este si cu reducere de pret de 70 % . 

Rochie lunga cu print



Această rochie este cel de al doilea articol vestimentar care mi-a atras atentia. Eu iubesc rochiile lungi de vară , mai ales daca au si un print grozav pe ele. Aceasta pare sa fie fluida , lejera si foarte verde :) Atat croiul cat si culoarea imi plac la nebunie si abia o astept. Sper sa primesc coletul luna aceasta ca sa o pot purta cat mai mult . E cu pret redus cu 60 % , si tind s cred ca a fost o norocoasa ca am pus-o la comanda. 

Rochie scurta cu dungi




Deja e al treilea produs  si am tot o rochie. Da , prefer rochiile , si imi plac si dungile .  Aceasta este lungă pana la genunchi , cu maneci trei sfert,  in  culoarea albă cu  dungi  negre . Este prevazută cu șiret in talie . Eu o vad purtabilă oricand , oriunde. O vad cu niste tenisi si un rucsac , dar si cu niste sandale de vara cu platforme . Hmmm....sunt atat de curioasa cum o s-o port...Pretul ei este de 66,96 $ , doar ca acum este redusa cu 80 % , si o puteti gasi la pretul de 14 , 35 $ . 



Cercei cu perlă  



Cercelușii sunt asa de draguți , incat ii pot purta oricand si oriunde , fară să mă incomodeze cumva. I-am ales pe acestia , ca sa ii combin cu prima rochie inflorata . Sunt argintii , cu doua perle , șurub pentru fixare si trei cristale albe .Pretul cerceilor este de doar 2, 83 $ . 

Abia astept sa imi primesc produsele , sper sa le primesc la gramadă si Doamne Ajuta la posta locală :)) Toate articolele vestimentare au fost comandate pe marimea XL . 



Etichete: