Beneficiile uleiurilor esențiale

   Parerea mea  despre uleiurile esentiale mi-am mai spus-o si Aici ,  de unde am ajuns la concluzia ca am descoperit adevaratul elixir pentru frumusete si ingrijire . Uleiurile esentiale se folosesc atat pentru piele cat si pentru par . In postarea mea de astazi iti voi vorbi despre uleiuri esentiale  Doterra Essential Oils si uleiuri esentiale Arboria Plant
   La ultimul eveniment pentru bloggerite de la Galati , am avut sponsori draguti  , printre care aceste doua brand-uri care mi-au oferit aceste produse . 



 In prima imagine , vezi o crema hidratanta de 40 gr , si trei mini  butoiase cu : Ulei esential de Lavanda , Ulei esential Mela-leuca , si Ulei esential de Lămaie . Atat uleiurile , cat si crema sunt 100 % naturale . 
Crema este hidratanta si  nu are parfum. O poti combina cu unul dintre uleiurile tale preferate pentru a obtine produsul de ingrijire potrivit. 
Uleiurile sunt intr-adevar esente , puternic parfumate si persistente . 

3 beneficii pentru fiecare ulei esențial in parte .

 Uleiul de Lavanda
- parfumeaza cosmeticele , 
-calmeaza pielea iritata ,
-relaxeaza creierul si mintea . 

 Uleiul de Lemon
-tonic pentru sistemul nervos ,
- diminueaza petele pigmentare , 
-cicatrizeaza ranile mici .

 Uleiul de Mela-leuca :
- bun pentru ingrijirea tenului gras ,
-calmeaza eruptiile cutanate , 
-inlatura matreata .

Aceste uleiuri esentiale sunt non-toxice  , pure , si usor de incadrat in rutina ta zilnica de ingrijire . Multumesc mult Essential for Life , pentru ca mi-ai dat ocazia sa incerc si aceste uleiuri cu arome atat de relaxante si placute .

Uleiul de Migdale Dulci de la Arboria Plant , l-am mai folosit si ii cunosc beneficiile .Iti spun acum , dupa o lunga perioada de folosire , este foarte bun pentru estomparea cearcanelor si pungilor de sub ochi . Foloseste-l  zilnic de doua ori pe zi in jurul ochilor unde masezi usor pana intra in piele . Acesta mai este bun si pentru regenerarea unghiilor , si am mai descoperit eu , pentru cuticule . Cu doua - trei picaturi masezi usor unghiile si lasi 10 minute pana intra in piele . Cuticula nu mai creste des iar unghiile cresc si devin puternice . 

Uleiul de Jojoba de la Arboria Plant , ai tot auzit de uleiul de jojoba bun pentru toate , nu-i asa? Acesta este primul pe care l-am folosit si eu . Am ramas placut impresionata . E bun impotriva ridurilor , cele care aveti riduri fine , vor dispărea cam in 2-3 luni daca folositi uleiul de jojoba regulat . Ridurile mai pronuntate vor disparea in timp mai indelungat , cu folosire corecta de 2 ori pe zi . Mie imi place sa il folosesc pe tot tenul chiar , pentru ca nu este atat de dens , sau gras . Petele mele pigmentare de la sarcina  nu mai sunt galben-verzui ci se albesc ,  si in timp cred ca vor disparea de tot . Uleiul de jojoba se mai foloseste si la măsile pentru par . 


Sunt extrem de incantata ca am avut ocazia sa folosesc aceste uleiuri Arboria Plant , ( facebook ), mai ales pe cel de Jojoba . 

Voi ce măsti mai faceti cu aceste uleiuri? Le mai combinati si cu alte creme? 

Etichete: