Cât de ușor mi-am gasit rochia de mireasă

 Buna ziua tuturor .

       In postarea de azi  am să vă povestesc putin despre experienta mea cu rochia de mireasă . Tot este sezonul nuntilor , planuite pas cu pas cu luni in urma , plimbari peste plimbari pentru proba rochiei de mireasa , luat cu asalt târgurile si magazinele de specialitate ...pfff ..o nebunie stresanta nu-i asa ? 

 Așa că vă dau eu un respiro . Nu diperati dragi miresici , găsiti rochițe  frumoase oriunde si oricand .  După cum am mai spus intr-un articol , am imbracat rochia de mireasă anul trecut in 4  Noiembrie. Sincer , nu am tinut morțis să o fac la  croitorie , sau sa o cumpar cu cateva luni inainte , ci am ales să o cumpar din magazin gata facută , cu speranța că am să gasesc ceva si pentru mine . :) 

 Am cumparat-o cat mai aproape de eveniment , pentru ca eu intre timp eram la dieta , si tot mi se transforma corpul , slăbeam , slăbeam si tot slăbeam .

Eram hotărati sa mergem la Targul Ghidul Miresei de la Romexpo  care incepea pe 8 Octombrie .  Cu o seară in urmă , văd pe internet o postare pe facebook  de la magazinele Noela Style , avand reduceri de 50 % la toate rochiile de mireasa din magazine . Zic ”wow , chiar asa o fi ” ?  Evident că am facut căutari pe site , si m-am interesat de oferta respectivă , care era pe bune . 

 Stiam de modelele de rochii pe care le au ,pentru că mai vazusem in trecut  si chiar pusesem ochii pe vreo doua rochițe superbe , insa aveam un buget limitat si nu mă incadram, așa că imi luasem gandul de la acestea . 

Dimineată sa plecăm la drum , nehotarati , stăteam amandoi in masina si ne intrebam ”incotro , Bucuresti sau Braila ” ? La Romexpo ziceam noi ca le gasim pe toate ,la preturi mai scăzute , dar  la Braila eram SIGURA că imi gasesc rochia perfecta la bugetul de care dispun.. Hmmm , pana la urmă am iesit din curte si am facut stanga spre Braila :) Si bine am facut. 

Ajunsi in magazin , prima oara cand intru intr-un magazin de rochii de mireasa. Afișe cu reducerea de 50 % ,   o superbitate de magazin ,  privesc cu jând cateva rochii , le mângai ca pe  niste pufosenii , si aleg . Marimea 42 , mâneci , dantela , broderie , pfooai ..exact cum imi doream . O imbrac , imi vine ca turnată , fară a mai fi nevoie de ajustari pe la vreo poală , manecă ,ceva . 

Cum a decurs totul ? Rapid si placut ❤❤❤❤

Eu : ”e superbaăăă”

Vanzatoarea : ”sunteti superbăă ,nu cred ca vă vine atat de corect , parca v-a asteptat , stiti ca reducerea de 50 %  se aplica numai la rochiile din magazin de pe manechine nu ? Sunteti o norocoasă , vi se potriveste mănușă exact ca pe manechin. Rochita costa 3000 Lei , iar dumneavoastra o cumparati cu 1500 lei . 

Eu : ”  Da , stiu de reducere . Bucuroasă la maxim  ca ma incdrez in buget,  multumesc , multumesc . Rămane aceasta ” . 

Vanzatoarea : ”dar mai avem si alte modele...” 

Eu : ” Nu , nu , pe aceasta o vreau. Prima probată , si cumparată . 

Vanzatoarea : ”Felicitarile mele.  Nu am mai vazut mireasa asa de hotarata , sa o purtati cu tot dragul ” 


Aceasta a fost experienta mea de miresică hotarată si calmă . 

Cu sigurantă mă consider o norocoasă in acest caz .

 Rochita face parte din Colectia Flowing Cristals 2017  Noela Style  (magazin Braila)

Acum sa imi spuneti voi fetelor , cat de greu sau cat de usor v-ati gasit rochia de mireasa ?

 Ati devenit  bridezilla sau nu ? Astept comentariile voastre cu mare curiozitate ! 






Etichete: