Review produse Pretty by Flormar


Bun găsit dragile mele :) 

Cateva dintre produsele  de machiaj din borseta mea  sunt de la Pretty by Flormar . Am inceput să folosesc produsele lor de make-up de la inceputul acestui an si m-am indragostit de ele .  Folosesc  cateva  rujuri frumoase si cochete ,  un bronzer si fardurile pentru pleoape .  Toate sunt super draguțe ,  frumos colorate si de bună calitate . 
Astăzi o să vă spun părerea mea despre Rujul Matte Liquide Lipstick si Paleta de farduri Quartet Eye Shadow.  
Cele două produse de mai sus , impreună cu un rucsac Pretty by Flormar , au fost primite in cadrul celui de al doilea  eveniment dedicat bloggeritelor de beauty din Braila si Galati , la Galati Beauty Swap 2

Incep cu paleta de farduri , in culori de bej si maro  ,  patru culori pigmentate ,care oferă un aspect mătăsos si de lungă durată . După cum spun producatorii despre rezistenta fardului  , le cam dau dreptate , in urma unui swatch făcut pe mana mea. Mi-am facut si un machiaj , insă nu am  facut  o fotografie . Tocmai de aceea vedeti fardurile aplicate pe mană . Culorile sunt cu adevărat rezistente si pigmentate. Nu se strang la pliul ochiului si nici nu se intind. 



Urmatorul produs pe care il folosesc cu plăcere , este rujul. Il am intr-o culoare roz care mi se potriveste de minune. Este cremos , catifelat , cu aspect mat . Conține unt de Shea si ulei de măsline , care hidrateaza intens buzele . Nu este foarte rezistent , pentru că nu este un ruj mat , ci doar aspectul este mat . Insa il improspătez de fiecare dată cand este nevoie. Si după ce se curață , buzele incă răman colorate in roz. Deci , pigmentul pătrunde in piele,si efectul durează cateva ore . 




Un rucsac roz si frumos imprimat Pretty By Flormar  , imi este de mare ajutor , foarte practic si util. Poti pune ce vrei in el , este spațios si dintr-un material rezistent.Eu l-am incărcat cu produse noi , geluri de duș , creme si alte chestii , de care am mare grijă.  



Spuneti-mi daca folositi produse Pretty by Flormar Romania !

Pe curand