Review produse de make-up Rimmel London


Hello beauties !!! 


Vă scriu astazi despre produsele de make-up de la Rimmel London . Cele pe care vi le prezint in articol le-am primit de curand la  evenimentul de beauty la Galati, unde Rimmel London a fost sponsor. Fiecare participanta primit cate o punguța de cadou in care s-a gasit: 

- rimel ,
- ruj lichid ,
- fard pentru contur ,
- kit pentru sprancene .

Rimmel London este un brand cunoscut in toata lumea ,  unde a devenit cea mai populara firma de cosmetice din Marea Britanie. Acest lucru s-a intamplat in anii ” 80 . 
 Denumirea de ”rimmel london” , s-a relansat in 2001 , cu o noua campanie de publicitate , marcand readucerea  brandului la originile sale, avand ca ambasadoare pe celebra Kate Moss. 
Si astazi este pe piața celor mai bune produse de infrumusetare. In Marea Britanie , este numarul 1 . Ofera produse care sunt in trend , culori vibrante , calitate garantata si preturi pe masura. 

Eu sunt o norocoasa ca am avut ocazia sa testez cateva dintre produsele Rimmel London , pentru că pana acum nu am mai folosit produse de la acest brand. 

Haideti sa va arat ce am .




Incep cu Highlighting Palette , paleta iluminatoare , in nuante de roz pudrat , bej inchis si maro. Culorile sunt sidefate si foarte pigmentate. Va spun sincer ca eu le folosesc atat pentru conturarea feței dar si ca fard de pleoape . In plus , nuantele se potrivesc ochilor mei verzi , asa ca voi folosi ca si fard de pleoape fără nicio reținere. :) 



Urmatorul produs este  Mascara Wonder”Fully Real , in nuanta negru intens. Produsul are in compozitie keratina , care ajuta la protejarea firului de par al genelor. Are efect de alungire si aspect natural. Este adevarat , alungeste însă un minus al rimelului , din punctul meu de vedere , este prea ”cremos” , si lipește genele intre ele. 





Cel de al treilea produs prezentat , este si preferatul meu , Provocalips . 
Un ruj lichid mat , rezistent la transfer. In partea stanga este rujul , iar in partea dreapta un fixator , care are finish lucios . Rujul este extrem de rezistent, adica...am facut un swatch pe mană si a stat acolo toata ziua . In altă varianta , l-am aplicat si pe buze , nu se ia la pupat , nu se ia dupa ce mananci , poti sa stai relaxata aproximativ 6-8 ore . Este un roșu intens , care vine foarte bine atat lșa brunete cat si la blonde. 



 Ultimul produs prezentat este  un Kit pentru Sprancene . Este in nuanta Blonde Brown , si se gaseste in partea stanga , ceara pentru fixare , iar in celalalt compartiment fardul pentru colorare. Plus că se gasesc si o pensula cu doua capete si o periuta pentru pieptanare. Eu am folosit foarte putin fard pe sprancene , nu stiu cat se observa in poze, pentru ca altfel le-as face mult mai inchise fața de culoarea blonda a parului meu. 


Acestea au fost prezentarile mele , si va mai astept si cu alte articole  cu produse noi. 

Ce parere aveti despre Rimmel London? Folosiți produse de la acest brand? 




Etichete: