Ootd : rochia din denim,articol vestimentar de primavara


Bine v-am regasit !   imbracaminte , incaltaminte , accesorii , machiaj

Incep cu machiajul natural pe care l-am realizat , cu produse de la Rimmel London si Cupio.
 Dupa cum vedeti , am vrut sa pun accent pe buze , asa ca am folosit un ruj de la Cupio , #getMetallic ,intr-o nuanta inchisa .






Vremea buna si insorita din ultimele zile , m-a facut sa imi doresc din ce in ce mai mult sa imi schimb blugii cu o rochie comoda si lejera. Ajunsa in oras pentru diverse cumparaturi , am trecut si pe la un magazin de haine si accesorii de unde am cumparat  cateva cadouri pentru nepoteii mei.

 Aveam de gand sa imi cumpar ori o camasa din jeans , ori o rochie. Aveam eu in cap sa imi fac o tinuta all jeans , cu o geaca pe care o am acasa si cu o pereche de blugi..etc...ideile mele. 

In fine...m-am razgandit si mi-am luat aceasta rochita de blugi , un blug din acela moale  subtire si foarte lejer. Rochita este cu maneca trei sfert cu volane, iar lungimea imi vine deasupra la genunchi. Rochia este marimea L , si am cumparat-o din magazinul  Pepco  , cu pretul de 39 Lei .  





Eu am ales sa o combin cu o pereche de colanti subtiri de culoare neagra  din bumbac putin elastic( Pepco)  , ghete din piele velur  Graceland de culoare neagra  pe care le ador , care sunt cumparate  de la Deichmann , si o geaca  scurta de blugi , pe care o aveam cumparata inca din toamna de la magazinul Diana Shop





                                            Am adaugat si cateva accesorii : 

-  cercei  cu perla gri si piatra zirconiu transparent de la Pepcola pretul de 4,99 Lei . 
-  colier lucrat manual , cu piele si piatra de sticla albastra , de la By Loriem





                              Ghete Chelsea de la Deichmann, cu pretul de 119 Lei.



Cam asta am vrut sa va prezint. Mie imi place tare mult rochita ,  si poate fi purtata  si vara , fata colanti cu o pereche de tenisi si o geanta sport. 

Ce parerea aveti? Am asortat cum trebuie piesele? 



Etichete: