Galati Beauty Swap 2


Va salut cu drag ! 

In articolul de astazi , va voi povesti  experienta mea de la Galati Beauty Swap 2 , detalii despre eveniment , sponsori si produse.  Despre prima editie la care am participat , v-am mai vorbit  dar astazi voi relua ceea ce se intampla la un astfel de eveniment. Aflat la a doua editie , #galatibeautyswap2 ,  fost o intreaga surpriza placuta , unde organizatoarea       Ioana S Pavel  de la One Day Butterfly Blog ,  s-a dedicat sufleteste si s-a ambitionat pentru ca totul sa iasa ca la carte.
Noi bloggeritele , nu am avut habar de nimic din ce va fi la locul intalnirii , decat locatia si ora. Nu am stiut nimic despre planurile  Ioanei , ce sponsori a reusit sa atraga , s.a.m.d .  




Reintalnirea bloggeritelor din Braila si Galati , a avut loc la Gossip Cafe , o locatie din orasul Galati ,  in care am gasit  o atmosfera calda , decorata modern , cu peronal respectuos si meniuri delicioase. Revederea a fost super haioasa si plina de bucurie , imbratisari si pupici.  Surprizele s-au tinut lant ,am avut parte cateva tombole , unde am si castigat 4 dintre ele , o sedinta  gratuita de machiaj profesional , dulciuri de casa puse intr-un mini candy bar , si multe altele despre care va vorbesc mai jos. 









Am avut ceva consiliere tehnica pe partea de blog,  din partea lui Bogdan Pană . Care ne-a oferit detalii despre cum poti pune un logo pe pagina  si  cum iti poti monitoriza traficul pe blog , ce numar de link-uri poti pune intr-un articol.  Cu siguranta il voi contacta ,sa imi ofere ajutor,  pentru a-mi imbunatati pagina de blog. 

               
          








Va spuneam mai sus despre o sedinta de make-up profesional , oferit de Cristina David . O bloggerita a beneficiat de un machiaj facut in fata tuturor.  Make-up artistul a folosit produse de calitate de la brand-ul american Cailyn

Un coltisor de bunatati a fost oferit de Julian , pasionat de gatit , care a tinut sa imparta cu noi acest hobby , si ne-a dus putin cu gandul la copilarie .  Ne-am rasfatat cu Baclava , Faguri , Chocoflan si Fursecuri. Il gasiti si pe site Julian”s cookies & more , pentru mai multe detalii.





 O alta surpriza placuta , neasteptata as putea spune,  a fost  oferita de
Gety Gety , artist tatuator , care a oferit fiecarei participante un tatuaj cu henna. 








Ioana a reusit printr-o magie , sa ne aduca  peste 30 de sponsori ,de la care am primit multe produse de infrumusetare,  kit-uri ,produse pentru par, o multime de sacosele , despre care am sa scriu pentru fiecare , dupa ce termin testarea. Abia astept sa testez si sa va povestesc despre produse.    Tin sa multumesc din nou Ioanei , si zecilor de sponsori. Si abia astept urmatorul galati beauty swap  :)





Sponsori :

-  Barza, Batiste ,  Cupio ,Cailyn , Pretty by flormar , Julian , Rimmel London ,Visuel ,Nutrivita , Mon Charme , Epsilon ,Melkior  Cosmetics ,Malika , Bioderma ,Fragonard ,Elemis- Adda shop  , Cassiopea , a Beauty clinique, Absolute dry Romania , Arboria Plant , Affinaje , Jolie cosmetics , Essential for life , by Loriem , Taboo lashes , E.D.A cosmetics , Adina Nicoleta MUA ,Henna Art & Beauty Design by Gety , Famous Luxury Perfumes , Triodeluxe Cosmetics ,VITAMIX magazin naturist , Charme d Orient , Trendline ,Ion pe Blog ,Bogdan Pană. 







Etichete: