Cu plasturii Barza , scapam de durerile menstruale

 

In articolul de astazi, inclin spre o alta discutie , pentru ca nu am mai scris pana acum despre lucruri cu o oarecare intimitate . Orice femeie se confrunta cu dureri de burta in timpul ciclului menstrual . Desigur că acest lucru depinde de fiecare organism in parte. Pot fi dureri mai pronuntate dar si dureri suportabile , care oricum toate trebuiesc stăpanite cumva. O sa va spun cum am folosit eu plasturii Barza , pentru a alunga durerile menstruale. 

Aceste probleme apar lunar  , la orice femeie sanatoasă , perioadă in care corpul este pregatit pentru o potentială sarcină . In acest caz se produce o cantitate mai mare de estrogen. Din cauza acestor hormoni, se ingroașă mucoasa uterina , avand rolul de a proteja pentru o eventuala sarcină . In cazul in care nu a avut loc fecundatia , aceasta mucoasă pică de pe peretii uterului , formandu-se astfel menstruatia . Acum apar durerile pe care le simțim , pentru ca uterul este supus unui efort de expulzare a mucoasei. Aceste dureri sunt diferite de la o persoana la alta. 

Sa va spun cum mi se intampla mie .  Inainte de sarcină , menstruatia mea dura 5 zile , cu dureri puternice de burtă si flux abundent. In aceasta situatie nu puteam sta linistita , si ma dadeam la o parte de la activitatile casnice.Fără cateva pastile contra durerii , nu puteam merge sau face cate ceva prin casa. Dupa ce am născut , perioada mea de menstruație este de 3 zile , cu flux redus si dureri puternice , in zona pelviană , incheieturi , burtă chiar si șold. Sunt dureri foarte schimbate , si foarte asemanatoare cu cele ale travaliului . Acestor dureri  le fac fața cu Plasturii Barza , pe care abia i-am descoperit , si i-am si pus in aplicare in această săptămană . 


Beneficiile plasturilor menstruali  sunt : acționeaza in zona cu probleme (zona pelviala) , sunt eficienti , usor de utilizat , iar durerea dispare inca de la aplicare . Acesti plasturi genereaza caldura terapeutica  , care relaxeaza muschii uterului , calmand  atat durerile abdominale cat si durerile de spate ,timp de 12 ore. 
Acesti plasturi au un componența lor cărbune activ  care activeaza sangele si  ofera caldura in zonele in care este aplicat. Poate fi pus atat pe burta , cat si pe alte zone unde ajunge durerea menstruala ( mijloc , șold) .


In cutia de culoare roz , se gasesc 3 plasturi , cu o parte auto-adezivă.

 Cum se folosesc

- se aplica pe lenjeria intima , sunt foarte comozi si se pot purta 12 ore fără probleme. 
Dupa ce am aplicat un plasture , efectul a fost imediat in primele 3-5 minute cand cărbunele a inceput sa degaje căldura. Recomand plasturii ,persoanelor care au probleme cu durerile menstruale ,si folosesc anumite metode de a scăpa de durere. 
 Odata aplicat acest plasture , nu mai e nevoie de nimic in urmatoarele 12 ore, efectele fiind de durata si imediate. 



Ce părere aveti? Ati incercat plasturii vreodata? 


Etichete: