Biscuiti cu cereale din gama Gerble si Cereal Bio - Nutrivita-


Bine v-am regasit ! 

Din punctul meu de vedere , biscuitii cu cereale  si care nu contin zahar , sunt cel mai bun dulce, atat la cafea cat si  ca o gustare intre mese. 
Va spun asta pentru ca eu , i-am mancat cu asa o pofta de fiecare data. Preferatii mei sunt biscuitii cu fulgi de ciocolata amaruie si seminte de floarea soarelui. 

In primul rand va readuc aminte de Galatibeautyswap2 ,  la care am participat Sambata trecuta la Galati . Aici , am primit o gramada de produse , printre care si o sacosica cu biscuiti cu cereale de la Nutrivita . 

In acest magazin gasiti produse BIO 100 % ,care nu contin gluten, nu contin zahar , sau lactoza. 
Nutrivita se afla pe piata inca din 2007 cu scopul de a  oferi  produse special concepute pentru a mentine un stil de viata sanatos . 
 Produsele  dietetice sunt comercializate si in magazinele mari , cum sunt Carrefour, sau Auchan . Produsele se gasesc si in farmacii si magazine naturiste , foarte accesibile tuturor consumatorilor . 

Cateva exemple de produse pe care le gasiti in magazin: - biscuiti cu cereale , batoane , shake-uri ,chec-uri , paine , napolitane. Daca intrati pe site gasiti zeci de alte produse structurate frumos pe categorii , pentru a putea face cumparaturi placute. 

Produsele pe care le-am incercat eu , fac parte din gama Gerble  si Cereal Bio.  Biscuiti cu continut redus de sare ,zahar si grasimi .Sunt foarte bogati in vitamine si minerale , potriviti persoanelor cu un ritm de viata alert. Produsele Cereal Bio , sunt acelea fara coloranti si conservanti ,cu ingrediente provenite din agricultura ecologica. 





Biscuitii sunt impachetati in forma de plastic , portionati cate 3 . In total 12 bucati.  Sunt crocanti si super deliciosi , ce pot fi serviti  si de catre copii , cu toata increderea , ca acestia sunt cu ingrediente naturale.  

Biscuitii contin:

- faina integrala de grau 38,6 %
- ciocolata neagra, 23,3 %
- zahar de trestie
- ulei de floarea-soarelui,
- seminte de floarea-soarelui 4,8 %  
- seminte de susan 4,8 %
- ou ,
- sare de mare
- agenti de afanare . 

Dupa cum vedeti  valorile sunt foarte mici , adica ,biscuitii sunt mult mai naturali , fara prea multe adaosuri. 

Si Patrick este super incantat si super mazgalit  de biscuitii crocanti Cereal Bio Biscuiti Croc Graines Ciocolata.  , am apucat si eu vreo 3 cred , in rest au fost gustarea lui pentru o zi. 



Un alt pachetel cu biscuiti , Gerble Mini Pack Biscuiti Omega 3 , i-am papat frumos, si ce credeti? Am uitat sa  le fac  poza :))) Asta e. Dar va spun pe cuvant , ca sunt super deliciosi , crocanti , sunt foarte aromati si plini de seminte de in . Contin vitaminele B 6 si B12, sunt bogati in fibre , si ce am observat eu ...sunt foarte satiosi .Pachetul contine 5 biscuiti . La mine au echivatat cu masa de pranz, cam 4 ore nu am simtit nevoia de a manca ceva. Sunt ambalati in cutie foarte practica , usor de pus in poseta sau buzunatul gecii. 


Nutrivita , este destinat gamei de consumatori care au nevoie de o nutritie speciala , sau care vor  sa consume produse pentru starea lor de bine . 


                                           Ce parere aveti despre aceste produse? Ati incercat vreodata? 



Etichete: