Diverse activităti cu copilul - IMPREUNA CU PRIETENII-



Buna ziua !!!



Astazi  , vreau sa impartasesc si cu voi cateva momente pline de bucurie si fericire , pe care mi le ofera  pustiul  meu prin felul sau de a se juca si experimenta lucruri noi. 
  Piticul  implineste in curand 2 anisori , il cheama Patrick si este interesat de orice misca , dar si ce  nu misca  :)   Stie sa spuna cum se numeste el , cum se numesc parintii , cunoaste partile corpului , isi cunoaste varsta ,  dar si multe altele. Este foarte entuziasmat cand vede un obiect nou , cand cunoaste pe cineva, orice joc nou sau un lucru strain ii atrage toata atentia.
 Imaginatia lui , felul de a privi lucrurile s-a dezvoltat rapid iar eu ca si parinte am incercat sa tin pasul cu el si am  participat la orice mica activitatate pentru a ajuta cat pot la dezvoltarea motricitatii si capacitatii sale de cunoastere. 

1. Ii place mult sa coloreze , are carti cu animale , fructe si legume , si le cunoaste pe toate. 
     Pe langa vechile jocuri cum ar fi : ”ursuletul doarme” , ”baba oarba” , 
2. ii plac foarte mult si jucariile lego , cu care construim castel sau garaj pentru masini :) 

3. ca orice copil , adora sa iasa la zapada , am avut parte de putina in acest an  si am profitat la maxim ,il  scos zilnic afara cate o ora , pana  i se inroșeau obrajorii . L-a bucurat zapada si a fost foarte fericit atunci cand s-a dat cu sania.

4 . este pasionat si de tot ce inseamna roți. Masina , tractor , motocicleta. Le are pe toate si este super bucuros cand se joaca cu ele. Eu ma bucur ca ii place , asa isi si dezvolta musculatura prin miscarile  pe care le face. Avem in curte si un tractor adevarat al tatei , de care Patrick este fascinat, impreuna cu varul lui. De fiecare data cand il vede nu are cum sa nu se urce in el pentru putin timp. Sunt foarte incantati amandoi. Noi , trăind la țara , copilul are acces la toate animale , pasari si utilaje, vazandu-le zilnic ,tocmai de aceea este  atat de pasionat. :) 











                                                                                         


























As avea sa va mai scriu  despre o gramada de lucruri ,  si o gramada de poze , dar pastrez pentru o alta postare in curand ;) 

Puteti sa imi scrieti la sectiunea mesaje , idei de activitati pe care le faceti cu copiii ! 


Pe curand !  ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤☺☺


Etichete: