Rochia de seara preferata din garderoba mea...Voi ce preferati,lunga sau scurta?





In general,rochia de seara reprezinta acel obiect vestimentar care se poarta la ocazii speciale,cum ar fi nunti ,ceremonii,botezuri.De regula ,cele mai spectaculoasen rochii,in opinia mea, sunt cele croite lung,si din materiale fine,cum ar fi,catifeaua,matasea, dantela  sau un voal scump.Evenimentele speciale pe care le vedem la TV,si nu numai,care cer un-dess code-,pot deveni foarte placute daca alegi tinuta potrivita.O rochie ,ne poate pune in evidenta bustul,picioarele dar si talia.
Anul ce tocmai a trecut a fost foarte incarcat pentru mine,atat cu evenimente dar si cu muuulta emotie deoarece m-am casatorit..
Asa cum spuneam de evenimente,am participat la o nunta fastuoasa la un local de 5 *****,unde toata lumea era eleganta si plina de glamour. Am vrut sa fiu in-ton-cu localul,asa ca nu m-am lasat mai prejos si mi-am pus cea mai eleganta rochie pe care am avut-o in garderoba,care este si peferata mea.



Rochia este din voal dublu in partea de jos,si dantela cu acesorii in partea de sus,pe talie si la nivelul decolteului.O ador si in plus este culoarea mea preferata.Doar am cumparat-o eu,nu-i asa? ---smile---




Are spatele gol,ce nu prmite purtarea unui sutien,avand avantajul ca are cupe groase drept bust,ce nu necesita sutien. Este foarte comoda,usor de purtat,lejera 100%.


In concluzie, moelul meu de rochii preferate este lung. Voi ce preferati?

Etichete: