Review ,cosmetice Bionike - Impreuna cu prietenii-

Salut !

Hadeti sa cititi un nou review :)






Am pentru voi cateva produse despre care va voi vorbi pe rand despre importanta lor dar si beneficii. 

Este vorba de : Gel intim , Vopsea de par , Fond de ten, Lapte protectie solara , Balsam de buze , Tratament Scagel pentru cicatrici, plagi.

Aceste produse le gasiti si voi online accesand  Medical Magazin .
Cateva informatii despre BioNike , va spun ca sunt o echipa tanara , specializata in vanzarea de produse medicale  ce se utilizeaza in spitale ci clinici. Cel mai nou proiect al lor fiind extinderea pe piata in sfera dermatocosmetica si ingriirea plagilor.


BioNike  vine din Italia si are experienta in fabricarea dermatocosmeticelor si a cosmeticelor de inalta calitate ,  de peste 50 ani . La noi in Romania a ales ca si colaborator in a le distribui produsele Medical Magazin (facebook) . Toate produsele  sunt fara conservanti , fara parfum , fara gluten. Gasim produse destinate persoanelor care sufera de alergii ,  produse de make-up non-alegic destinat persoanelor cu alergii sau ochi sensibili , dar si produse cu efect imedit in tratarea plagilor cu hydrogel activ avand rol de stimulare a cicatrizarii si antiseptic. 

Odata ce am primit produsele , m-am pricopsit si cu o zgarietura pe mana. Ce credeti ca am facut? Am folosit Scagel , aplicat de doua ori pe zi , prin masare usoara pana intra in piele. Acesta este bun atat pentru zgarieturile fine ,asa cum am avut eu , dar si pentru cicatrici , acnee si arsuri. Este un amestec de ingrediente naturale. Lasa pielea catifelata , si poate fi folosit cu incredere pe ten pentru a vindeca diferite dermatoze. Va las mai jos dovada . Zgarietura s-a trecut in 4 zile cu  folosirea regulata a lui Scagel. Pe site il gasiti la preul de 42,00 Ron.





Despre cat este de importanta igiena intima , aflati aici.  In primul rand ,femeia trebuie sa fie sanatoasa , lasand la o parte frumusetea exterioara. Este bine sa prevenim atatea boli care ne ameninta decat sa le tratam. Sunt sigura ca multe dintre voi  , chiar si eu ,  ati avut ceva probleme in zona intima din cauza sapunurilor pe care le folosim. Acestea pot distruge disconfortul si flora din acea zona. 
 In al doilea rand , consider ca fiecare dintre noi trebuie sa avem un gel intim sau o  Spuma Antimicotica , asa cum folosesc eu. Trebuie sa fiti atente atunci cand alegeti un produs pentru igiena intima .

 Acesta nu trebuie sa fie parfumat , sau sa contina substante chimice. Spuma pe care o folosesc eu , este recomadata in tratamente pentru vaginite si pentru prevenirea aparitiei infectiilor. O folosesc si pentru nevoile mele fiziologice , cum ar fi perioada ciclului menstrual ,  sau diferite probleme hormonale pe care le am.
Contine ingrediente naturale ce formeaza un invelis , extract de Psoralea caryfolia , extracte de Zanthoxylum bungeanum.  Ambalajul este usor de folosit  si igienic  , cu ajutorul pompitei dozatoare.
Se agita inainte de a fi aplicata , se formeaza o spuma usoara cu un parfum discret. Lasa zona intima catifelata si curata. O gasiti pe site la pretul de 58,00 Ron
 Acesta nu trebuie sa fie parfumat , sau sa contina substante chimice. Spuma pe care o folosesc eu , este recomadata in tratamente pentru vaginite si pentru prevenirea aparitiei infectiilor. O folosesc si pentru nevoile mele fiziologice , cum ar fi perioada ciclului menstrual ,  sau diferite probleme hormonale pe care le am. Contine ingrediente naturale ce formeaza un invelis , extract de Psoralea caryfolia , extracte de Zanthoxylum bungeanum.  Ambalajul este usor de folosit  si igienic  , cu ajutorul pompitei dozatoare. Se agita inainte de a fi aplicata , se formeaza o spuma usoara cu un parfum discret. Lasa zona intima catifelata si curata. O gasiti pe site la pretul de 58,00 Ron




Un  Fond de ten  este intotdeauna binevenit pe masa mea de cosmetice , mai ales daca este si unul de calitate . Acesta din imagine nu este tocmai potrivit nuantei tenului meu , insa i-am gasit o intrebuintare  si il folosesc pentru conturul fetei. Are textura cremoasa si opacitate medie. Contine pudra matifianta pentru a preveni tenul lucios. Protejeaza de efectele inflamatorii ale UVA si UVB, datorita protectiei solare mari spf 50. Ambalajul este frumos,imi place la nebunie cutia patrata intr-o culoare discreta si eleganta , contine si un buretel pentru aplicare. Pretul pe site la 90,00 Ron.




Un  Luciu de buze  transparent, extrem de fin  si placut parfumat , imi face buzele catifelate  in fiecare zi  plus ca da si un efect de marire spectaculoasa a buzelor. Cu o textura non -lipicioasa , infrumuseteaza naturaletea buzelor. Se poate folosi si peste ruj , pentru efect de stralucire. Contine bio-lipide care netezesc suprafata pielii.Acizii grasi nesaturati din compozitie , sunt un emolient care  intareste pielea si protejeaza impotriva factorilor poluanti. Il gasiti pe site la pretul de 55,00 Ron. 




 Lotiune Solara  Spf  , pe care abia astept sa o folosesc  intr-u totul, deocamdata am aplicat-o ca si o crema putin pe piele , pentru a-i afla consistenta si mirosul. Deocamdata pot sa va spun ca nu are miros si este  puternic hidratanta . Un plus este ca o poate folosi toata familia ,inclusiv copiii , si nu mai e nevoie sa umplem geanta cu tot felul de creme speciale , aceasta este ajutorul familiei in timpul verii ,protejandu-ne de razele soarelui. Pe site il gasiti la pretul de 78,00 Ron.



Am si o Vopsea de par SHINE ON  in nuanta 4.3 , despre care stiu ca se foloseste in saloanele profesionale de coafura. Este  apreciata de cunoscatorii in domeniu , catalogata ca fiind cel mai bun tratament colorant pentru par. Din pacate  eu nu pot sa o folosesc la parul meu pentru ca este cu 2-3 tonuri mai inchisa la culoare, cel mai probabil o voi face cadou unei persoane dragi.

  Cutia contine :

-un tub crema coloranta , 
- revelator , 
- sampon dermocalmant Defence Pro Bionike , 
- masca de par Defencehair dermocalmanta, 
- manusi cauciuc 

Costa 60 Ron si  o gasiti pe site. 




Sper ca  v-au placut produsele mele. Va mai astept si cu un alt articol.

Etichete: