Rasfaț Thai Spa


Hello beauties! ❤






Sa va povestesc despre noile mele produse pentru baie , pe care am inceput sa le folosesc de aproape doua saptamani incoace . Le am de la Thai Spa si sunt foarte multumita de efecte , mai ales ca nu contin parabeni sau alte substante ciudate. 

 Denumirea de  Thai Spa , provine din indepartatul Orient ( Thailanda) . Aceasta este vestita cel mai mult pentru masajele asiatice  mirculoase de vindecare si relaxare , ce includ si sedinte de yoga . Aceste terapii ajuta foarte mult la eliberarea canalelor fluxului energetic din corp  , astfel redand energie organismului. Un masaj asiatic reda sentimentul de liniste , ajuta foarte mult la o gandire calma ,  amelioreaza stresul si tensiunea musculara. Fata de masajele obisnuite ,  masajul thailandez se deosebeste  prin faptul ca pune accent pe punctele de presiune, intindere musculara si compresie , facute intr-o miscare de balans. Acest masaj mobilizeaza incheieturile , nervii si echilibreaza ligamentele si musculatura. Pentru toate acestea se folosesc produse speciale , uleiuri, creme, scrub-uri , pentru un efect cat mai relaxant si revigorant. 

 Eu am ocazia sa testez 3 dintre produsele thai spa , cu iz oriental ,parfumate intens si suuuper relaxante. 


Primul este Gelul de dus hidratant cu Shea , un produs special , cu care ma relaxez seara de seara in baie. Are  un miros grozav pe care iti vine sa-l mananci.Este bogat in aloe vera si glicerina si se potriveste oricarui tip de piele. Imi lasa pielea catifelata cu un parfum exotic. 




Cel de al doilea produs este un Scrub de corp cu pepene galben si castravete , nu vreti sa stiti cat de frumos miroase , lasa pielea super catifelata , si chiar face si putin masaj datorita granulelor din compozitie. Eu il folosesc mereu dupa baie, pe pielea umeda , si masez usor. Imi lasa pielea puternic exfoliata si catifelata.  Recomand clatire din abundenta.




Ultimul produs din aceasta gama este un Unt de corp hidratant cu Shea, 
Este un produs cu o consistenta untoasa si  foarte bogata in unt de shea ,glicerina si aloe vera.Lasa pielea extrem de catifelata si miros placut. Mirosul de shea incanta simturile oricui. Eu o aplic dupa baie , in straturi subtiri pe portiuni mici de piele , deoarece se absoarbe si intinde  foarte greu , dar asa  beneficiez si de un masaj  bun facut la mine acasa. Recomandata tuturor tipurilor de piele.




Ati incercat vreun produs thai spa? Astept parerile voastre in sectiunea ”comentarii” . 




Etichete: ,