Produse machiaj Flormar - Impreuna cu prietenii -






Produsele despre care  va scriu astazi ,le-am primit din partea Flormar , unul dintre sponsorii evenimentului GalatiBeautySwap#1 .  Curioasa fiind sa vad ce am in punguta aceea frumoasa roz , mare mi-a fost mirarea sa gasesc atatea produse de machiaj si chiar  produse pentru unghii. M-am pus de indata pe joaca cu luciul de buze ,oja ,fardul dar si pudra de fata.  Asadar va las mai jos impresiile mele despre fiecare produs in parte in functie de cum l-am folosit.

Primul produs este un gloss extrem de fin ,rezistent si  putin lipicios. Cel mai mare plus al gloss-ului ,este ca ofera efect de marire a buzelor dar si aroma mentolata , care iti da senzatia aceea racoroasa.Eu l-am folosit in doua straturi direct pe buze si a fost nemaipomenit,insa se poate folosi si ca baza pentru alt ruj , sau deasupra rujului pentru a da stralucire .Produsul vine original din Turcia si este testat dermatologic . Il puteti comanda de pe site ,la pretul de 31 ron. Nuanta pe care o am eu se numeste ”summer pink 02”(nu stiu cum se face,ca toate rujurile primite,se potrivesc perfect tenului meu),inclusiv acesta. Dovada, in poza de jos. 


  





Aici am fardul de pleoape Summer Metallics Eye Shadow , beneficiaza de tehnologia micronizata pentru a forma un strat fin ,cu proprietati de hidratare.Il vedeti in nuanta 04 Gorgeous Cashmere(un gri-negru fumuriu) va spun ,merge perfect sa construiesti un smokey-eye. Nu este prafos si se poate aplica cu orice fel de pensula. Eu l-am aplicat cu o pensula buretel si a ramas intact intreaga zi. 











Urmatorul produs despre care va scriu ,este pudra de fata pe care ,testand-o mi-am dat seama ca este mult mai inchisa decat nuanta pielii mele , cu 2 tocuri chiar  ,mai exact este o pudra care are efect de bronz dar nu-i problema , i-am gasit o intrebuintare,si o voi folosi ca si blush sau o folosesc pentru a-mi contura fata. La cat de fina  si stralucitoare este iar ambalajul e superb,nici nu imi vine sa o dau cadou ,sau sa stea prin sertar.De regula ea poate fi aplicata pe fata peste crema sau fondul de ten,folosind o pensula mare. Se intinde bine pe fata gat si decolteu. Eu o am in nuanta  BR04 Saint Tropez.





Ultimul produs , si nu cel din urma , este un lac de unghii colorat Oja Full Color Nail Enamel in nuanta Rose Pumps FC46 , sunt iubitoare de nuante pale cat mai naturale , iar aceasta  face parte deja din colectia mea de oje si geluri , in nuante naturale. Am incercat-o , aplicand in doua straturi pe unghie cu baza inainte.Este recomandat sa o agitati inainte de folosire , si asa cum am mai scris  si sa folositi o baza ,pentru ca oja aplicata pe unghie sa fie de durata. Aici conteaza foarte mult de unghia fiecarei persoana in parte ,la mine de exemplu a tinut 3 -4 zile ,avand in vedere ca am unghiile destul de distruse , extrem de exfoliate din cauza gelurilor UV si totusi mi se pare un timp bun .


Zic sa va ajute descrierea produselor mele si sa le testati si voi cat mai repede. Pentru multe detalii despre produse si preturi,cel mai bine accesati pagina de facebookFlormar .

Spor la cumparaturi.

Etichete: