Parfumul solid

                                                            
    
   De cateva luni incoace am inceput sa folosesc parfumuri solide. Primul a fost Mediterraneo primit in dar de ziua mea in Septembrie toamna trecuta. Stiam de toate avantajele acestor parfumuri , insa  nu am avut oportunitatea sa cumpar unul. L-am folosit pe acesta incontinuu de cand l-am primit pentru ca nu puteam rezista sa nu  ii simt  zilnic mirosul delicios de lamaie . Si in ziua de astazi mai am cutiuta goala pe care o mai miros din cand in cand. De cateva luni bune pot spune ca am inceput sa ignor raftul cu sticlute de parfum , si am ales varianta alternativa .  Luna aceasta am avut parte de o surpriza”solida”,din partea Fragonard ,sponsor la Galati Beauty Swap , adica o cutie cu 4 parfumele solide in diferite culori si arome. Cel mai cunoscut mod de a te parfuma este acela de a pulveriza in zonele de plus pentru ca aroma sa reziste cat mai mult.
 De obicei,eu preferam sa pulverizez si sa trec prin vaporii de parfum,tocmai pentru ca sunt alergica si foloseam   aceleasi 2-3 parfumuri de cand ma stiu. 
In aceasta situatie ,parfumul solid ma ajuta cel mai mult.
 Recipientele sunt frumos colorate si inflorate , foarte feminine si usor de folosit. Eu l-as numi ”parfum de buzunar” , chiar asa il si folosesc (unul in palton,altul in haina de blana si il tot distribui. 
Acestea se compun din uleiuri esentiale,uleiuri de baza si au o consistenta cerata. Se aplica o cantitate mica sau mare de produs pe piele,si se intinde uniform. Parfumul nu contine alergeni sau parabeni.


 


Persoanele alergice la parfumul lichid,pot alege cu incredere parfumul solid fara substante nocive si chimice. Fragonard este o fima  franceza de parfumuri si cosmetice ,cu o vechime uriasa pe piata , a fost infiintata in anul 1926, accesati si pagina de facebook Fragonard pentru a vedea noile oferte si promotii.






  Pravalia cu Cosmeticale , a fost foarte draguta si ne-a oferit doua produse complet naturiste,realizate manual din unturi si uleiuri vegetale,produse aplicole si plante medicinale. Va las mai jos cele doua produse minune. 


Acesta este un sapun handmade 100 % natural, care contine unturi vegetale  saponificate si nesaponificate cum ar fi;(cocos,palmier,masline), si uleiuri esentiale(lamaie,grepfruit,portocala), Lasa pielea fina si hidratata mult timp,este bun cosmetic pentru persoanele ce sufera de alergii sau acnee.Poate fi folosit atat pe fata cat si pe restul corpului,are un mix de arome frumos mirositoare,si un desing fantastic sub forma de trandafir. 






Cel de-al doilea produs , este o crema nutritiva pentru ten uscat, care contine ceara de albine si toate uleiurile din lume ,cum ar fi (ulei de avocado,de masline,de avocado,ulei de karanja,de seminte de catina,de samburi de struguri,de orez,ulei esential lemongrass si glicerina vegetala). Dupa parerea mea,este un miracol pentru pielea uscata datorita atator uleiuri. Acestea fac ca produsul sa aiba o consistenta grasa pe piele. Nu am aplicat-o pe ten,deoarece eu deja am un ten gras insa am aplicat-o pe maini si sunt tare multumita. Frigul din aceasta perioada face ca mainile noastre sa sufere o oaresce afectiune,asa ca trebuie neaparat hidratare cu aceasta crema puternic uleioasa. Este bine sa o folositi atunci cand stati mai mult in casa, pentru a avea timp sa intre in piele. De regula, o aplic seara inainte de culcare . Eu o recomand cu placere,mai ales persoanelor cu piele uscata. 






Ce spuneti de produsele mele? Le-ati incerca?

Etichete: