De ce am ales Watch24.ro.




In acest articol ,unul dintre primele de la inceputul noului an,va voi scrie impresiile mele despre o comanda plasata anul ce a trecut,in preajma sarbatorilor de iarna.
Luna Decembrie inseamna CADOURI .
Lasand la o parte aglomeratia din mall-uri si magazine,am luat cu asalt varianta online.
 Stiam ca voi gasi ceea ce imi doresc ,poate la un pret mai bun,si fara prea multa bataie de cap cu aglomeratia,ghionturi,etc.Caut un cadou pentru mine,si unul pentru o persoana draga,asa ca in timp ce cautam,vazand o imagine publicitara cu ceasuri de mana,am zis sa intru pe site sa vad despre ce este vorba. 
Ceasurile au jucat un rol important in moda feminina,fiind un accesoriu versatil si plin de personalitate.Am intrat pe site si am ramas placut surprinsa de reducerile si modelele de ceasuri pe care le aveau. O reducere de 80 % nu e chiar una de nebagat in seama,adica ceasul cumparat de mine costa 200 lei si am platit dor 60 lei,e wow,nu-i asa.
Pe site se gasesc diverse colectii,de dama,de barbati,unisex etc.Rasfoind toate colectiile,m-am oprit la Colectia de  ceasuri Unisex,de unde mi-am si achizitionat unul.





Ceasul unisex King5,mi-a atras atentia in mod special. Transparenta sa face ca ceasul sa para misterios,culorile se imbina de minune,auriul cadranului si maroul curelei fac toti banii.Care bani?  60 lei,redus de la 300 lei. Il puteti  gasi AICI 

Comanda plasata de mine,a fost primita la o zi de la confirmare. Operatorii de pe site,au fost foarte draguti,explicandu-mi metoda de livrare si retur in cazul in care nu imi place produsul. Produsele sunt insotite de garantie.Acesta a fost cadoul pe care eu mi l-am dorit,iar Mos Nicolae mi l-a oferit.

Va spuneam mai sus ca am mai cautat un cadou pentru o persona draga,asa ca am optat tot pentru un ceas de mana.






Asa arata cel de al doilea ceas comandat, face parte din colectia de ceasuri de mana  pentru dama. Ceas Geneva Clarice Negru,cu pretul de 50 lei de la 189 lei. Pentru detalii si comenzi intrati  pe site WATCH24.RO







Ce spuneti? v-au placut alegerile mele?

Etichete: