Cateva idei pentru gradina ta - ANAMARIAZANFIRBLOGSPOT

                                                                                                                                                                                                                                                 








Pentru aceasta primavara am cateva idei de cum sa imi aranjez gradina cu flori , si sper sa reusesc. Am o gradina destul de maricica , asa ca o sa am de furca, nu gluma.Cum ca se aseaza si in fata casei,va trebui sa o am ingrijita  si frumoasa pentru o impresie cat mai buna. Voi planta cel mai mult , lalele ,sunt florile mele preferate si le vreau in toata curtea ,deocamdata am doar jumatate plantata cu lalele vechi, dar toamna trecuta le-am rarit , si  am plantat si in cealalta jumatate,asa ca abia astept sa vad rezultatul.Bulbii nu fusesera scosi niciodata , si au avut timp sa se inmulteasca , asa ca am avut din plin pentru plantat. In gradina se ma gasesc si  trandafiri ,  si crini carora le ador mirosul ,plus ca mai am tot felul de tufe din seminte semanate. Uofff.. abia astept zilele de primavara,sa ma relaxez in micul meu colt de rai,sapand si plantand ☺☺☺


                   Si Patrick,care a ramas surprins de frumusetea lalelelor. ☺☺☺☺❤❤❤




Am si niste idei  pentru voi , de cum sa va amenajati gradinile de flori cu bani putini. Este bine sa optezi pentru seminte de flori sau plante,in loc de rasaduri,si le poti semana in pahare de plastic din timp,si mai apoi le rasadesti. Sunt mult mai ieftine , si iti da acelasi rezultat. O alta idee de a economisi,este sa strangi chiar tu semintele de la flori,si nu mai ai treaba sa dai banii sa cumperi. 
O alta metoda,este saramura,un pumn de sare dizolvata in putina apa face minuni daca e turnata/pulverizata direct la radacina plantei , peste iarba care vrem sa dispara. 

Daca iti permite locul,poti opta si pentru cateva idei de decor,cu ajutorul lucrurilor pe care le tii aruncate prin debara.De exemplu , un scaun vechi pe care il poti transforma intr-o jardiniera/suport  pentru ghiveciul cu flori, sau daca vrei un leagan pentru copii,poti opta pentru un cauciuc vechi de masina,pe care il poti  colora si prinde cu o funie de niste crengi solide.

Mai puteti folosi si pietris,pentru a pava gradina,sau puteti sa va jucati si sa impletiti doua -trei nuante de pietris si va arata senzational. 




Va spuneam mai sus despre semanatul semintelor in pahare de plastic,sau in alveole ,cum vedeti in imagine.




Sper sa va fie de ajutor acest articol. Eu abia astept primavara ❤❤❤

Voi ce idei mai aveti?  












Etichete: