Verighete pentru miri.





        Dupa parerea mea,alegerea verighetelor este un pas important in organizarea unei nunti,mai mult decat aranjamentele florale ori alegera invitatiilor.
 Tin sa spun ca si eu imi voi pune pirostriile in acest an,astfel incat sunt foarte implicata in organizarea evenimentului.
  VAm vazut ca au inceput deja targurile de nunti de unde imi pot cumpara tot ce imi trebuie...de la ciorapi pana la aranjatul meselor. :)

 Tot la Targ de nunta, va fi prezenta   Colectia de Verighete si Bijuterii LaRosa,unde se gasesc peste 10 linii de modele de verighete,lucrate manual cu aplicatii bine definite,dar si modele clasice.
La Rosa ofera si reduceri mirilor care cumpara din cadrul targului.

Dar si pe site gasiti reduceri de 15%cu ocazia Valentine's Day.


 Eu nu pot ajunge la targ,insa de fiecare data imi face placere sa accesez site.ul cu bijuterii,si sa stau o ora sa rasfoiesc paginile cu inele,seturi si altele,deoarece stiu ca aici gasesc cele mai noi modele de bijuterii,pentru toate buzunarele si toate gusturile,si sigur voi gasi ceea ce imi doresc.

Mai jos va las modelul meu preferat de verighete, care ma reprezinta,

Mergeti la targ in perioada specificata mai sus,si profitati de reducerile la bijuteriile La Rosa. Targul Ghidul Miresei,  se va desfasura in Cupola Romexpo Bucuresti weekend-ul acesta.

Etichete: