Rochii cu 15% reducere.

 58843

Sunt o foarte mare admiratoare a site-urilor ce ne prezinta idei in legatura cu nunti,petreceri s.a.m.d..Cum de curand imi voi oficia si eu casatoria,am nevoie de multe sfaturi si opinii diferite ,pentru a putea alege ce e mai bun astfel incat petrecerea sa iasa perfect....


De aceea eu am ales sa scriu cate ceva despre un foarte bun si de vaza magazin online care pe care l-am accesat la indemnul unor prieteni cu lauda ca este un adevarat ''organizator de nunti''..Mai ales acum ca au si un super CONCURS,unde se pune la bataie o superba rochie de mireasa,la aalegerea faimoasei castigatoare..Si mai mult,aveti reducere 15 % la orice model de rochie cumparata luna aceasta.....


Pentru detalii si inscriere puteti accesa si voi  http://www.calinevents.com/concurs/  ..Am avut incredere si am accesat site-ul pe care il puteti gasi aici: www.calinevents.com.  Ce am gasit ???  o gama larga de: 


ROCHII DE MIREASA

-ACCESORII DE NUNTA( invitatii,cosulete,pahare pentru miri,seturi tort,etc)

-ROCHII DE SEARA

.....si multe alte materiale de care avem nevoie....Am sa va prezint cate ceva din ceea ce nu trebuie sa lipseasca de la o nunta. Oricum aici gasiti tot ceea ce va trebuie pentru o nunta ,insa eu voi posta doar cateva lucrusoare importante,cred eu..   ;)


In primul rand  , rochia de mireasa,evident,in imagine voi pune o rochie pe gustul meu,insa voi puteti accesa site-ul si alege ceea ce va place.In al doilea rand,invitatiile de nunta ,si in ultimul casuta pentru dar.. Aceste 3 lucruri nu trebuie sa lipseasca din aceasta combinatie..... :)  Mai jos veti si vedea cele spuse.


http://www.calinevents.com/product/rochie-de-mireasa-gloria/

Gloria4

http://www.calinevents.com/product/invitatie-nunta-m30/

Set3016

http://www.calinevents.com/colectia/casute-dar-nunta/

Set614

Aceste 3 lucruri,invitatii,flori,casute dar, s.a.m.d.nt nelipsite de la o nunta..Insa accesati site-ul pentru a va organiza nunta perfecta,folosindu-va astfel de ideile pe care le gasiti aici,modele de rochii,pahare pentru miri si nasi,rochii de ocazie pentru nase,soacre etc. :)  SUCCES LA CUMPARATURI.


Vizitati si magazinele din:


-Bucuresti


-Baia Mare


-Cluj


10801843_1002678376425715_4639473497439665898_n