Pantofii mei preferati.


logo


Salut.. Uite ca mai avem cam o luna si jumatate sau 2...si trecem si peste sezonul de iarna, eu nu mai pot de dorul caldurii...In fine...odata cu el sa scapam si de lucrurile groase si voluminoase din sifonier,ma refer atat la haine cat si la incaltaminte,(cizme ,bocanci etc)...Abia astept sa vina primavara,pomii infloresc,pasarelele ciripec,dar cel mai important: schimbam garderoba dragelor...asta insemnand jachete de piele,tenesi,sandale de ce nu?....Eeeeiii...eu fiind o mare admiratoare a incaltarilor,am decis ca asta ar fi prima mea schimbare in garderoba pe acest an...vreau sa-mi cumpar multe incaltari.....Eu locuiesc la cativa km distanta de oras,si nu ajung intotdeauna acolo...e mai dificil cu transportul, cateodata cu vremea nefavorabila,si nu am intotdeauna prea mult timp la dispozitie pentru a-mi alege ceea ce imi place....De aceea ,avem un MAAAARE ,noroc cu magazinele online,unde ne putem studia lucrurile preferate in voie,ma refer atat la incaltaminte cat si la imbracaminte,foarte simplu de comandat,produsele ajung la timp,transport Gratuit s.a.m.d,,,,Ei bine,in aceste standarde ,dupa parerea mea,se incadreaza un singur magazin online, care se cheama shoes STANDARD ,pe care il puteti gasi si voi daca accesati urmatorul link www.standard-shoes.ro.Acesta este magazinul meu de suflet pe care il recomand cu drag,unde puteti gasi:  imbracaminte de dama,si si o gama larga de incaltaminte ,confortabila atat de dama cat si pentru barbati,pe gustul vostru,materiale ecologice si naturale,si preturi pe masura calitatii acestora,insa eu am ales incaltaminte...Gasim modele de incaltaminte pentru toate anotimpurile : de la sandale pana la cizme de caucic ,si multe altele..Pentru mine nu e prima data cand aleg sa comand de pe ShoesStandard,de aceea am sa tot aleg acest minunat boutiq.

OK...Acestea fiind spuse imi voi alege niste incaltari care se potrivesc anotimpului ce urmeaza sa vina,si nu numai si imi plac extraordinar de mult...de cand au aparut mi-am dorit sa-mi cumpar insa nu am avut ocazia...ba mi-am luat cizme de iarna,,ba sandale..etc. 

 Deci: Ador acest model de... tenesi-pantofi-casual-elegant,merg la orice stil...Acesti superbi sneakersi,de culoare alba cu tinte....sunt superbi..

1.http://www.standard-shoes.ro/incaltaminte-dama/sneakers/sneakers-attend-alb.html

54b10c5a4733c__DSC0200

Cea de-a doua pereche de incaltari pe care vreau sa o achizitionez,face parte din categoria pantofi. O superba pereche de pantofi de culoare mov....ador culoare aceasta....pe care ii voi asorta la o rochie de aceeasi culoare ...si voi purta acesta tinuta in  seara de  Valentine's Day,la cina pe care am pregatit-o impreuna cu iubitul meu.

2.http://www.standard-shoes.ro/incaltaminte-dama/pantofi/pantofi-stylish-mov.html

54b1231ff0d41__DSC0219

Cam aceste  doua articole de incaltaminte as vrea sa mi le cumpar in cel mai scurt timp...Cum spuneam mai sus,eu intotdeauna am fost multumita de raportul calitate-pret de la ShoesStandard.

Darrr...nu am terminat,am sa va prezint in continuare cate un produs din fiecare categorie Shoes Standard.

 Avem aici o pereche de cizme Cinderella, de culoare neagra,cu toc gros,inalt,lungi cu un imprimeu floral catifelat,foarte elegante.

3.http://www.standard-shoes.ro/incaltaminte-dama/cizme/cizme-cinderella-negru.html

549990fdc0c3e__DSC0980

Urmatoarea pereche de incaltaminte, este o pereche de sandale superbe,pe care eu mi le-am comandat toamna trecuta,pentru un eveniment,si vreau sa spun ca au facut RRRRavagiii in randul cunostintelor mele femei...sunt bestiale...

4.http://www.standard-shoes.ro/incaltaminte-dama/sandale-toc/sandale-nightdream-negru.html

536e2b350acaf__DSC0908




Puteti face si comenzi telefonice la urmatorul numar: 0311 040 004..Accesati cat mai repede link-ul urmator mai ales pentru ca este pregatit si un concurs pentru bloggeri  TU NE PROMOVEZI NOI TE INCALTAM.





Programul magazinului este de: Luni-Vineri 10:00 - 18:00.


Dupa toate acestea, eu va doresc cumparaturi placute si cat mai multe . ;)