Multumesc Shoes Standard.

Buna dimineatzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Sunt foarte fericita si incantata,pentru ca astazi am primit un e-mail de la prietenii mei de la Shoes Standard,multumindu-mi pentru articolul pe care l-am scris in urma cu cateva zile,si anuntandu-ma ca voi primi un premiu pentru aceasta treaba. Am avut incredere ca sunt niste oameni seriosi din prima clipa cand am comandat de la ei,si am scris cu drag si spor pentru ca stiam ca este o treaba serioasa de unde voum avea cu totii de castigat. Acum astept cu nerabdare coletul,care va ajunge sper in urmatoarele zile. Multumesc frumos dragii mei.Mai jos am sa va las o imagine cu produsul ales de mine.


1.http://www.standard-shoes.ro/incaltaminte-dama/sneakers/sneakers-attend-alb.html


54b10c5a4733c__DSC0200

Pentru mai multe detalii si comenzi,dar si pentru concursul de blogging,accesati www.shoes standard.ro. Mult succes. ;)