Mos Nicolae trece pe la Babytrend.

                     In curand vor veni sarbatorile de iarna...mare bucurie atat pentru noi cat si pentru cei mici,pentru ca primim cadouri...multe cadouri...Ei bine,primul semn ca intram in perioada sarbatorilor de Craciun incepe cu venirea lui Mos Nicolae din data de 5-6 Decembrie..


Deci...eu in fiecare an l-am facut pe Mos Nicole pentru nepoteii mei ducandu-le cadouri( hainute,jucarii,s.a.m.d)... Cum magazinele online sunt la moda,si Vinerea Neagra se apropie gasim foarte mari reduceri la produsele de calitate pe care le putem cumpara  si la jumatate din pret...Eu am hotarat sa  fac cumparaturile ''mosului'' de la un foarte bun magazin oline  pentru copii, pe numele lui ''Babytrend'',pe care il puteti gasi si dumneavoastra si va puteti face cumparaturile pentru cei mici de aici: Babytrend.ro.


Mai ales acum ca sunt la aproape jumatate de pret..


Ce puteti gasi? o multime de articole pentru copii:  jucarii,scaune auto,carucioare,premergatoare,balansoare..etc...foarte multe articole..


Pentru a nu pierde ofertele si noutatile zilnice de la acest magazin,eu sunt abonata la newsletter-ul zilnic,asa incat primesc toate informatiile despre ce este nou,si imediat pot intra sa prind oferta... ;) Daca si voi vreti sa stiti primii ce este nou Abonati-va la newsletter.


Pentru acest an,m-am gandit ca cel mai frumos cadou pentru nepotica mea de numai 1 an si 3 luni este un scaun auto.


Asadar, am ales un scaun de culoare bej,foarte practic,este recomandat copiilor cu greutatea cuprinsa intre 9-25 kg,se leaga de bancheta masinii,fiind prevazut cu curele si centura.Scaunul este spatios ,permitand astfel copilului sa se poata misca si rasuci. Scaunul este imbracat cu o husa detasabila foarte usor de spalat si intretinut


  Scaun Auto Strada




scaun-auto-strada--coto-baby--bej_largeSi pentru ca tot se apropie iarna...am sa ii cumpar nepotelului meu Sorin care are 2 anisori, o sanie.


 Acest model este din plasic de buna calitate,de culoare bleumarin,prevazuta cu manere care au rolul de franare,si cordon care ajuta la tragerea saniei din fata.


Sania Spider Blue



sanie-spider-blue--alpen-gaudi_largeSi dumneavoastra puteti cumpara cadourile pentru cei mici chiar de pe propriul calculator,fara sa fiti nevoiti sa  iesiti din case...Foarte practic magazinul online Babytrend.


;)