welcome me...;)

 

premiat-orkestra

Hei?   salutare tuturor.....am stat deoparte de blogul meu ceva vreme din cauza treburilor...si nu am mai avut prea mult timp sa scriu..........insa azi vreau sa va impartasesc si voua mica mea bucurie,pe care am aflat-o in aceasta seara de la Consultantul de la Orkestra,si anume....ca am castigat premiul garantat,in  adica Tableta Vonino HD...in cadrul concursului Summmer Orkestra care s-a terminat in data de 15 August  .wow....cea mai mare bucurie pe mine,mai ales ca maine imi sarbatoresc ziua de nastere,iar acesta e cel mai frumos cadou.....Multumesc frumos Orkestra....M-am facut cu tableta in urma unor articole scrise ,reclama la anumite campanii s.a.m.d.........:)

 

res_431cb7610f197a581eecba635f1fec11Cam asa arata premiul meu,care imi va veni saptamana viitoare ;)